Rumalad küsimused 2
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kuna pean oma projektiratta elektrisüsteemi oluliselt lihtsamaks ehitama, siis küsimus, kas peaks kasutama starteri releed (ei mõtle siin starteri mootori solenoidi).
Olen netis tuhlanud läbi erinevaid lihtsustatud skeeme, ja mõni on releega, mõni ilma.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
- Tsikkel: Yamaha
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused 2
mx77 kirjutas:Kuna pean oma projektiratta elektrisüsteemi oluliselt lihtsamaks ehitama, siis küsimus, kas peaks kasutama starteri releed (ei mõtle siin starteri mootori solenoidi).
Olen netis tuhlanud läbi erinevaid lihtsustatud skeeme, ja mõni on releega, mõni ilma.
Töökaaslase võistlus-murutraktoril on otse pandud läbi selle https://www.oomipood.ee/product/a219_su ... ?q=Starter
Töötab ilusti
Re: Rumalad küsimused 2
mx77 kirjutas:Kuna pean oma projektiratta elektrisüsteemi oluliselt lihtsamaks ehitama, siis küsimus, kas peaks kasutama starteri releed (ei mõtle siin starteri mootori solenoidi).
Olen netis tuhlanud läbi erinevaid lihtsustatud skeeme, ja mõni on releega, mõni ilma.
Starteri lülituse hetkel läbib starteri juhtahelat kuni 35A vool.
Pead arvutama pingelangu järgi, et kui pikad ja vastavalt ka kui jämedad juhtmed on vaja panna et starter igal ajal toimiks.
Ja muidugi, et vastavat voolu taluv lüliti on vaja panna.
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
ping kirjutas:mx77 kirjutas:Kuna pean oma projektiratta elektrisüsteemi oluliselt lihtsamaks ehitama, siis küsimus, kas peaks kasutama starteri releed (ei mõtle siin starteri mootori solenoidi).
Olen netis tuhlanud läbi erinevaid lihtsustatud skeeme, ja mõni on releega, mõni ilma.Starteri lülituse hetkel läbib starteri juhtahelat kuni 35A vool.
Pead arvutama pingelangu järgi, et kui pikad ja vastavalt ka kui jämedad juhtmed on vaja panna et starter igal ajal toimiks.
Ja muidugi, et vastavat voolu taluv lüliti on vaja panna.
Ma just kirjutasin, et ma ei mõtle starteri enda releed (solenoidi) vaid seda solenoidi juhtivat releed. Mu rattal ei ole ka bendiksit, mida peaks tõmbama. Starteri otsas on lihtne sidur.
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Rumalad küsimused 2
mx77 kirjutas:Kuna pean oma projektiratta elektrisüsteemi oluliselt lihtsamaks ehitama, siis küsimus, kas peaks kasutama starteri releed (ei mõtle siin starteri mootori solenoidi).
Olen netis tuhlanud läbi erinevaid lihtsustatud skeeme, ja mõni on releega, mõni ilma.
Helista mulle homme. Olen neid projektirattaid üle 20-ne isendi elektrifitseerinud.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Kas kassiomanikul on mingi sõnum? Kas ta ironiseerib "laps pardal" autode omanike üle? Või julgustab endast vasakult mööda sõitma, hoolimata suunamärguandest? Palub annetust?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
bitter kirjutas:Kas kassiomanikul on mingi sõnum? Kas ta ironiseerib "laps pardal" autode omanike üle? Või julgustab endast vasakult mööda sõitma, hoolimata suunamärguandest? Palub annetust?
Ta ironiseerib korrag kahe asja üle:
- laps pardal
- autobussi "äitäh, lase peatusest välja"
Aga sõnum on: "ole kena ja lase mul inimese moodi rida vahetada; päris ilma põhjuseta".
Reavahetuse läbiviimine Tallinnas tipptunnil on tihiti paras katsumus: kõrval reas sõitjad lihtsalt ei lase sind. Sa võid olla juba poole autoga teise reas aga tagant tulijad ei tee mitte sellist nägugi, et tõstaks jala korra gaaspideaalilt ja laseks sind vahele. Vastupidi, pigem vajutavad veel juurdegi, et sa "vahele ei roniks".
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 121 korda
- Tänatud: 190 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:Reavahetuse läbiviimine Tallinnas tipptunnil on tihiti paras katsumus: kõrval reas sõitjad lihtsalt ei lase sind. Sa võid olla juba poole autoga teise reas aga tagant tulijad ei tee mitte sellist nägugi, et tõstaks jala korra gaaspideaalilt ja laseks sind vahele. Vastupidi, pigem vajutavad veel juurdegi, et sa "vahele ei roniks".
Oli just üks päev selline huvitavam kogemus sellega. Üldiselt ei mõtle väga sellele, kui keegi vahele ei lase, aga see situatsioon lõppes niivõrd koomiliselt lihtsalt.
Sõitsin bussijaamast mööda, lasnamäe kanali poole ja olin esimeses reas. Pärast Tartu mnt ületamist oli tee umbes. Enne kanali algust tahtsin vasakule Gonsiori tänava poole pöörata.
Kuna ristmiku(tartu mnt) pole mõtet kinni sõita, siis jätkasin liikumist esimeses reas. Küll jõuab seda rida ka vahetada.
Kui foor seltskonna teisel pool tartu maanteed liikuma lasi, panin suuna sisse. Kõrval olev valge mikrobuss tegi kõik endast oleneva, et mind mitte vahele lasta. Kuna eespool oli reisibuss, siis selle küljele ei tahtnud ennast kinni sõita. Skeem nägi välja umbes selline:
Kood: Vali kõik
|valge buss| |audi| |reisibuss|
|teised|---|mina|-----|veel autosid|
Pärast paari sekundit jantimist vaatasin, et minu ees hakkab väga tühjaks jääma ja kui ma kiirelt eest ära ei kobista panen esimese rea pmst seisma. Õnneks tabas Audi meest ilmselt sarnane mõte ja ta jättis enda ette paraja vahe, niiet lõpptulemus oli:
Kood: Vali kõik
|valge buss| |audi| |mina| |reisibuss|
Foori taga, kui olin vasakule pööramise ritta ära läinud, näitas valge bussi juht mulle keskmist
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kui mõni väga kiuslik juhtub olema ja kohe üldse ei taha vahele lasta,siis toimib hästi äkiline nõks rooliga.Enamus hoiavad peale seda eemale,tea mis hull veel teha võib.Mõjub kõige paremini kiirema hoo puhul ja muidugi suurema autoga seda tehes on ka efekt parem.
Ei ole selle pidev praktilseerija,aga vahel olen teinud küll just kiuslike tegelaste korral.
Aga minu jaoks pole küll meil just väga hull selle teemaga.Pigem lastakse pidevalt sõelujaid suht liiga lõdvalt vahele,mis tegelikult pigem halvab kõigi teiste liikumiskiirust.
Mina õppisin kunagi ammu sõitma Moskvas ja esimene õpetus oli,et kui midagi teed,siis tee seda kindlalt ja tee asi kohe ära.Kui alustasid reastumist siis Anna minna ja ole endas kindel.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad küsimused 2
urmas66 kirjutas:.........
Mina õppisin kunagi ammu sõitma Moskvas ja esimene õpetus oli,et kui midagi teed,siis tee seda kindlalt ja tee asi kohe ära.Kui alustasid reastumist siis Anna minna ja ole endas kindel.
Kui ikka konkreetselt näitad oma kindlat soovi ja hoiad parajat kiirust siis ei takistata, aga "sussilohistajaid" ei teha keegi enda ette koperdama.
Eriti hea on liigelda paraja "rondiga" mis on odavam kui kõrvalliikleja või vastutulija küljepeegel. Sõidad nii suvel kui talvel ja kõik annavad teed, nagu härra.
Nagu "Valge kaubiku" sündroom, millele ei teheta ka ette jääda.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Rumalad küsimused 2
urmas66 kirjutas:Kui mõni väga kiuslik juhtub olema ja kohe üldse ei taha vahele lasta,siis toimib hästi äkiline nõks rooliga.Enamus hoiavad peale seda eemale,tea mis hull veel teha võib.Mõjub kõige paremini kiirema hoo puhul ja muidugi suurema autoga seda tehes on ka efekt parem.
Ei ole selle pidev praktilseerija,aga vahel olen teinud küll just kiuslike tegelaste korral.
Kusjuures enamasti ongi nii.
Väikse Almera või Golfiga oli teinekord tükk pusimist. Vana, mudane, tõstetud ja küljetorudega Jeep ja ei pea mõtlemagi.
Suund sisse ja kohe on vajalik ruum olemas
-
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Rumalad küsimused 2
On teooriaid ka, miks inimestel on põhjust suurt autot karta?
Kui oma auto kindlustusele maha müümine on parasjagu aktsepteeritav tegevus, siis ignoreerid nii suuri kui väikseid ühtemoodi. Kui sellega tegeleda ei viitsi, siis lased ka väikse auto vahele igast asendist.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
urmas66 kirjutas:Kui alustasid reastumist siis Anna minna ja ole endas kindel.
... ja nii nad sul "külje maha" sõitsidki...
Arvesta, et sellise reastumise puhul jääd kokkupõrke korral süüdi ja hüvitad omad kulud ise.
Just hiljaaegu praktikas järelproovitud tegevus: üks mees kõrvaltreas, tipptunni ajal, maaasturi ja haagisega arvas, et rooli jõuliselt paremale keeramine annab väiksema sõiduki suhtes hea tulemuse. Andis küll. Kuna mul mul polnud enam kuhugi minna või hoiduda siis nii ta mul külje "maha" sõitiski. Politsei ootamine oli ainult jube tüütu tegevus, sest kahjutekitaja arvas siiralt, et minu kohustus oli talle teed anda.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Miks inimesed kirjutavad oma eposti aadressid kujul "minunimi (ätt) miskidomeen. com"? Üritavad spämmeritest hoiduda või ... ?
Kui ma viimati spämmerite esimese klassi lektüüri vaatasin siis seal oli kohe teises tunnis teema: "Kuidas internetilehtedelt kõik emaili aadressid robotite abil üles leida" ... kõik lihtsamad ja veel paartuhat keerukamat varianti olid seal käsitlemist leidnud....
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 165
- Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
- Tsikkel: 790ADV
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Kui alustasid reastumist siis Anna minna ja ole endas kindel.
... ja nii nad sul "külje maha" sõitsidki...
Arvesta, et sellise reastumise puhul jääd kokkupõrke korral süüdi ja hüvitad omad kulud ise.
Just hiljaaegu praktikas järelproovitud tegevus: üks mees kõrvaltreas, tipptunni ajal, maaasturi ja haagisega arvas, et rooli jõuliselt paremale keeramine annab väiksema sõiduki suhtes hea tulemuse. Andis küll. Kuna mul mul polnud enam kuhugi minna või hoiduda siis nii ta mul külje "maha" sõitiski. Politsei ootamine oli ainult jube tüütu tegevus, sest kahjutekitaja arvas siiralt, et minu kohustus oli talle teed anda.
Paljuski taandub teema vahele mittelaskmisega asjaolule, et osad tüübid hakkavad küljelt "rammima", mitte ei lähtu reeglist, et tagasõitja laseb (ehk) vahele. Nende meelest on tagumine auto vist see, kelle nina suhtes on nad 30cm vms eespool, mitte reaalselt tagapool sõitja (keda näed peeglist). Fakt on aga see, et suuna märguannet näeb siiski tagapool sòitja, mitte kõrvalolija, mistõttu ka loogiline reegel, et tagumine sinu soovi näeb ja peaks vahele laskma. Kõrval sõitja ei pea midagi tegema, ümberreastuja peab ise peeglit jälgima, et tagapool olijaga klappima saada. Palju jama ja meelepaha tulebki minu meelest valetõlgendusest, nagu kõrvalsõitja peaks kedagi vahele laskma tagapool sõitja asemel, nii vähemalt paistab reeglina. Kuna ise sellist rammimist ei harrasta, ei esineüldiselt ka muresid, et vahele ei lasta.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Rumalad küsimused 2
See vaheletrügimise teema on vist juba sama vana, nagu Eesti Vabariik. Omal on kujunenud aastatega põhimõte, et kui sa tuled mõistlikus kohas ja näitad suunda, siis lasen ka vahele. Aga kui üritad viimase hetkeni suruda ja siis ehk ka veel ilma suunda näitamata vahele tulla, pole lootustki. Eriliselt kettasse ajavad need klounid, kes kiirendusraja alguses sõidavad põhireast kiirendasrajale, et selle lõppedes uuesti tagasireastuda. Nendele tüüpidele ma keeran alati vastu, kui üritatakse jõuga vahele tulla. Viimane kontingent kipuvad sageli taksojuhid olema. Siiamaani pole kellegiga veel külgi kokku pannud. Ühe korra pidin autost välja tulema, kui mingi ajutise tee-ehituse tõttu oli äkitselt üks sõidurada kinni pandud ja kõik normaalsed juhid said aru, et tuleb üle ühe vahele lasta. Minu reastumisel arvas aga taksist, et ta on nii kõva mees küll, et ega ikka ei lase. Ma vahetasin rea sellegipoolest tema ette ja seda muidugi hirmsa temapoolse tuututamise saatel. Kohe kui kitsas koht läbitud, reastusin paremale tagasi. See härra taksoga arvas siis, et jumala õige tegevus on mul auto taga edasi tuututada Kui ma siis kinni pidasin ja auto taha jalutasin, et härralt tema tegevuse mõistlikkuse kohta aru pärida, siis sai millegipärast tuut ruttu otsa ja takso kadus vaateväljast kiiremini, kui s... lehma ihust.
A võibolla oli see ainult sellepärast, et mul on valge kaubik
-
- Postitusi: 228
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Urmas79 kirjutas:...Eriliselt kettasse ajavad need klounid... ...keeran alati vastu... ...pidin autost välja tulema... ...kõik normaalsed juhid said aru, et tuleb üle ühe vahele lasta... ...vahetasin rea sellegipoolest tema ette...
A võibolla oli see ainult sellepärast, et mul on valge kaubik
Ma loodan, et autost väljudes oli ikka pesapalli kurikas käes?
Re: Rumalad küsimused 2
Pole vaja kurikat, mul oli eile kaks korda vaja tsikliga parkida rea keskele ja jeebijobu kinni pidada, et küsida, mis ta probleem on. Lasevad ennast kohe täis.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Kurikat ei olnud, aga tööpükste küljes on ehitusnuga alati olemas. Kätte ei pidanudki võtma, ju siis fikseeriti ära, et siit võib pahandusi tulla
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Mrtn5 kirjutas:Paljuski taandub teema vahele mittelaskmisega asjaolule, et osad tüübid hakkavad küljelt "rammima", mitte ei lähtu reeglist, et tagasõitja laseb (ehk) vahele. Nende meelest on tagumine auto vist see, kelle nina suhtes on nad 30cm vms eespool, mitte reaalselt tagapool sõitja (keda näed peeglist). Fakt on aga see, et suuna märguannet näeb siiski tagapool sòitja, mitte kõrvalolija, mistõttu ka loogiline reegel, et tagumine sinu soovi näeb ja peaks vahele laskma. Kõrval sõitja ei pea midagi tegema, ümberreastuja peab ise peeglit jälgima, et tagapool olijaga klappima saada. Palju jama ja meelepaha tulebki minu meelest valetõlgendusest, nagu kõrvalsõitja peaks kedagi vahele laskma tagapool sõitja asemel, nii vähemalt paistab reeglina. Kuna ise sellist rammimist ei harrasta, ei esineüldiselt ka muresid, et vahele ei lasta.
Ma selliseid "minu auto nina on sinu omast pool meetrit eespool" suund sisse ja kohe trügima tüüpe põhimõtteliselt vahele ei lase, tahab, paneme küljed kokku, ei ole minu jaoks probleem. Huitaval kombel kipuvad sellised tüübid enamikus slaavi murret purssivast seltskonnas olema.
-
- Postitusi: 506
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Mrtn5 kirjutas:Paljuski taandub teema vahele mittelaskmisega asjaolule, et osad tüübid ..
Isiklik kogemus ütleb, et väga väga paljud juhid ei ole kursis liiklusseaduse muutustega ning arvavad, et suunatuli paremal olles annab neile eesõiguse vasakule ette reastuda.
See kehtib vaid vastatikusel reavahetusel hetkel:
§ 47. Sõiduraja ja -rea vahetamine
(1) Kõrvuti sõitvate sõidukite juhtide vastastikusel sõiduraja ja -rea vahetamisel peab juht andma teed temast paremal oleva sõiduki juhile.
(2) Teel, kus pärisuunas on kaks või enam teekattemärgistega tähistatud sõidurada, ei tohi juht tiheda liikluse korral, kui kõik rajad on ühtlaselt koormatud, ees sõitvatest sõidukitest mööda sõita.
Mu enda vanemadki ei teadnud miskit sellest ntx ja seetõttu on minu arust ka liikluses palju musta verd, et mul on ju eesõigus vahele tulla. No ei ole ikka küll.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Kui alustasid reastumist siis Anna minna ja ole endas kindel.
... ja nii nad sul "külje maha" sõitsidki...
Arvesta, et sellise reastumise puhul jääd kokkupõrke korral süüdi ja hüvitad omad kulud ise.
Just hiljaaegu praktikas järelproovitud tegevus: üks mees kõrvaltreas, tipptunni ajal, maaasturi ja haagisega arvas, et rooli jõuliselt paremale keeramine annab väiksema sõiduki suhtes hea tulemuse. Andis küll. Kuna mul mul polnud enam kuhugi minna või hoiduda siis nii ta mul külje "maha" sõitiski. Politsei ootamine oli ainult jube tüütu tegevus, sest kahjutekitaja arvas siiralt, et minu kohustus oli talle teed anda.
Mac ma pean silmas olukorda,et ma ikka mahun vahele,mitte ei nõua kolme autopikkust ,et reastuda,nagu meil kombeks.Sujuvalt 1,5 autopikkusse vahesse sama hooga kui kaasliiklejad ja kõik saavad hakkama.Mõni kelle ette pead reastuma küll tatistab natuke,aga see mind ei koti, ma talle ette koperdama ei jää,pigem kaon eest.
Pole elu sees kellelegi külge pannud ega ka nii ette keeranud,et teisel poleks kuhugi minna.Jutt oli eespool ikka nö "ähvrdavast" manöövrist,mitte otsasõitmisest.
Ma olen üldse ühe tagant otsasõidu reaalses liikluses teinud(reastusin esimesse ritta bussi tagant ja seal oli üks saarlane unustanud foori tagant sõitma hakata).Ja lisaks mõned kõksud ka manööverdamisel.
Meie liiklejate häda algabki sealt,et ei julgeta asja alustada ja ei tajuta oma kohta liikluses.Ei saa nad aru,kes kus on jne.Minu arust on liikluses sama nagu kossus vajalik platsi nägemine ja kel silmad ka kuklas(nagu Tiit Sokul ),see on kiirem ja ei koperda teistel jalus.Kahjuks neid vast kümnendik tänapäeva liiklejatest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3162
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Rumalad küsimused 2
urmas66 kirjutas:Mina õppisin kunagi ammu sõitma Moskvas ja esimene õpetus oli,et kui midagi teed,siis tee seda kindlalt ja tee asi kohe ära.Kui alustasid reastumist siis Anna minna ja ole endas kindel.
Eelmine nädal sai Moskvas sõidetud autoga linnas ja pole küll kogemus, mida soovitaks kellegile. Kohapeal põhimõtteliselt autoga ei liikunud ja vaid metrooga. Peterburg on üliviisakas koht Moskva kõrval. Täiesti mõttetu tuututamine ja reaalselt tehakse Moskvas 10cm vahega reastumisi. Lisaks mõttetud reavahetused, kus keeniused arvavad, et nii saab kiiremini liikluses edasi, kui üritavad trügida. Suunda näitavad vähesed. Korra tundus, et mult üritati välja meelitada liikluses ka väike riivamine, aga sain viimasel hetkel eest ära tõmmata ning reastusin teise ette olematu vahega. Teine asi Moskvas, iga jumala tänavanurk on täis inimesi, kes üritavad raha välja skeemitada.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7219
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 521 korda
Re: Rumalad küsimused 2
ranel kirjutas:urmas66 kirjutas:Mina õppisin kunagi ammu sõitma Moskvas ja esimene õpetus oli,et kui midagi teed,siis tee seda kindlalt ja tee asi kohe ära.Kui alustasid reastumist siis Anna minna ja ole endas kindel.
Eelmine nädal sai Moskvas sõidetud autoga linnas ja pole küll kogemus, mida soovitaks kellegile. Kohapeal põhimõtteliselt autoga ei liikunud ja vaid metrooga. Peterburg on üliviisakas koht Moskva kõrval. Täiesti mõttetu tuututamine ja reaalselt tehakse Moskvas 10cm vahega reastumisi. Lisaks mõttetud reavahetused, kus keeniused arvavad, et nii saab kiiremini liikluses edasi, kui üritavad trügida. Suunda näitavad vähesed. Korra tundus, et mult üritati välja meelitada liikluses ka väike riivamine, aga sain viimasel hetkel eest ära tõmmata ning reastusin teise ette olematu vahega. Teine asi Moskvas, iga jumala tänavanurk on täis inimesi, kes üritavad raha välja skeemitada.
Ranel aasta oli siis 1986-88.Tollane ja praegune olukord ei ole võrreldavad.Aga võrreldes Tallinnaga oli ka siis tegu ikkagi suurlinnaga.Olid ummikud ja 7-8 realised tänavad(ühes suunas) jne.Piiteris olid sel ajal tänavad nii pekkis,et peale kesklinna suuremate tänavate oli seal liikumine suht aeglane.Moskvas oli(Sadovoje,Kutuzovski,Leningradski jne) suurematel tänavatel vasak rida kiirusega 80 eraldatud mõlemalt poolt topelt pideva joonega ja enamuse suurte tänavate vasakute ridade vahel,tee keskel oli veel tühi rida,teatud numbritega autoga võis seal ka lennata.Meil oli ka väeosas üks selline V8 Volga .....MM3 ehk siseministeeriumi allasutuse numbriga.Käisime sellega öösel taksot sõitmas.
Pärast koju tulles oli Tallinnas liiklus tihedus olematu.Aga see paar aastat seal igasugu autodega UAZikust ZIL131-ni +vahel ka haagis 9m ,oli vaieldamatult väga kõva kool ja ilmselt selle kooli tulemusel pole mul siiani üheski suurlinnas sõites mingitki kõhedust,pigem kohe selline hea tunne on kui on palju ridasid ja kiire liiklus.Meil kahjuks kõik vastupidi kitsad tänavad,olematu kiirus,enamuses uimased juhid, ainult autosid on vahel kohati palju.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused said otsa ->
Meil on seda teemat nimega "Rumalad küsimused 2" toodetud nüüd 5 aastat jutti (ja enne seda 4 aastat). Kokku 22K+ postitust.
Enamus rumalaid küsimusi on liigutatud mujale ja algatatud uueks teemaks, sest nad pole olnud piisavalt rumalad. Ja üldse, ma ei tea, kas motomeeste ja -naiste intellektitase on nii märkimisväärselt kasvanud või milles asi aga päris rumalaid küsimusi annab siin tikutulega taga otsida.
Oma segased küsimused küsige siin: viewtopic.php?f=12&t=102656#p785113
P.S. Mitteametlik põhjus on ka. Teemaga "Rumalad küsimsued 2" opereerimine ajab oma 11K+ positustega meil aeg-ajalt foorumi kooma. Aeg on edasi liikuda, alustame uute rumalate küsimustega kuna aga enamus neist polnud rumalad vaid pigem segased. Siis saab uue teema nimeks "Segased küsimused".