Kawasaki VN 2053 / 2215

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Kawal on nüüd all cobra 2:1-s sumps ja tulemused paranesid, hääl on samuti mahedam :D Lisaks tagumine rihmaratas on 72 asemel 65 hambaga, tänu selle spidomeeter ei valeta, kiirus on GPS-i järgi õige või 1-2km vähem spidol kui GPS-i näit. Arvestades pinkide erinevuseid siis rootslase jutt 135HJ ka 210NM väändest võib tõsi olla sest võrreldes rootsi dynoga oleks 205NM ja 133HJ :D Muidugi siin on täpishäälestus veel tegemata aga suurt juurde sealt vaevalt tuleb kui ainult pöörete piirajat 200pööret tõsta........
5-es käik: 5100p/min Pmax=127,29HJ vääne 198,71NM max kiirus 247,78
4-es käik: 5100p/min Pmax=123,24HJ vääne 189,55NM max kiirus 201,30
3-es käik: 5100p/min Pmax=119,48HJ vääne 183,92NM max kiirus 145,83
2-es käik: 5100p/min Pmax=109,12HJ vääne 158,76NM max kiirus 105,22

dyno 12.07.
dyno 12.07.
2-1s sumpsiga 2.jpg
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”