Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Heiho,
juhtus selline meeldiv asi kohe hooaja alguses, et üks keps lendas puruks ja kriipis selle käigus ka väntvõllile mingid kriimud peale. Hetkel olen suhteliselt õnnetute variantide ees.
1) Uus väntvõll Jaapanimaalt maksab 1400€ ja tuleb siia ka mingi maailmatu aja.
2) Lasta väntvõll kusagil lihvida ja siis lasta teha saaled vastavale mõõdule, ma ei kujuta ette kui jätkusuutliik see variant on, enamus ütleb et paras porno ja pole mõtet raha kulutada.
3) Leida lähinaabrusest väntvõll millel kepsud ka küljes või siis terve mootor. - Parim variant minu meelest?
Ise olen suhteliselt edutult üritanud soome ja vene keeles ka googeldada aga siiani tulemusteta, google translate abiga. Ühesõnaga, kui keegi teab kedagi või oskab internetist leida Suzuki VS, VX, VZ 800 varuosadeks või väntvõlli kusagilt lähiriikidest või koguni eestist, ma oleks ülimalt tänulik. Hetkel on seis päris kurb.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Kui sügavad sul need kriimud on?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Margusxx kirjutas:Kui sügavad sul need kriimud on?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Minu meelest ei ole väga hullud, selline peegelsile ei ole nagu tehasest tulnud, siuksed õrnad jutid on sees. Panen päeva teises pooles mingi pildimaterjali ka.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Lase ära lihvida ja mõõda saadud vahe ära, saad arvatavasti tehase saale veel panna, võib leida ka paksemaid aftermarket saalesi.
Kui kindlasti tahad vänta vahetada siis ebays liigub neid 500 euriga.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
- Tsikkel: Seven Fifty
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Hei,
Siit saad terve mootori kui vaja: https://www.boonstraparts.com/en/part/s ... B10000PYX2
Olen ise sealt paar pudinat tellinud, pole probleeme olnud.
Mida see "slightly damaged" seal tähendab ei oska öelda - vb., et paar kriimu küljekaanel vms. - kindlasti tasub enne tellimist küsida.
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
See on juba päris hea diil! Palju see saatmine umbes minna võiks? Saatsin neile kirja.
Kuidas ma inglise keeles või kuskohast neid remontsaalesid otsida saan? Helistasin http://www.toukur.ee/ , seal lihvivad küll aga remont-saaled peavad olemas olema. Ise ei leiutata.
Üks tuttav ütles et Suzule pole üldse mingeid remontsaalesid olemaski.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
MotoGabriel kirjutas:See on juba päris hea diil! Palju see saatmine umbes minna võiks? Saatsin neile kirja.
Kuidas ma inglise keeles või kuskohast neid remontsaalesid otsida saan? Helistasin http://www.toukur.ee/ , seal lihvivad küll aga remont-saaled peavad olemas olema. Ise ei leiutata.
Üks tuttav ütles et Suzule pole üldse mingeid remontsaalesid olemaski.
Suzukil on remontsaalesi päris mitmeid, asi käib värvide järgi, rohelised, pruunid, mustad jne kõik on erineva paksusega.
Need on raamlaagrite koodid, kepsulaagritel sama asi.
-
- Postitusi: 3162
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
MotoGabriel kirjutas:Üks tuttav ütles et Suzule pole üldse mingeid remontsaalesid olemaski.
Täpselt sama vastuse sain ma ka vanema Honda kohta. On erinevate partiide OEM saaled, mida saab siis sobitada, et asi paremaks saada. Pole need aga mingisugune remondimõõt. Lihvida pole midagi, sest tehasest remondimõõtu tegelikult pole. Lisaks lihvimise tolerants olevat 0,04 mm. Sõiduautole piisav, tsikli manuaali järgi aga see on ainuüksi juba service limit manuaali järgi. Lihvimise tolerants on suurem, kui ainuüksi kõikide erinevate tehasesaalede vahe. Erinevate kepsude ja väntvõlli partiidele käivad erinevad saaled. Võimalik, et suzuki kohta siiski see tõsi pole, aga soovitaks näiteks Ramost või mõnest pädevamast kohast üle küsida, kel on tehaseinfole ligipääs. Siinse foorumi vastused on väga universiaalsed ning paljude vastused põhinevad üldse autodel olevatel lahendustel. Vähemalt mina käiks saadud infoga kindlasti seda üle kontrollimas. Lõppude lõpuks vastutad siiski ju oma rahakotiga, mitte suvaline, kes üritas aidata.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Remontmõõt on üldiselt selline nõukaaegne väljend.
Kui võtad vända mootorist välja siis mõõdad kaelad ja kepsud üle, manuaalis on toodud ära kui paksud on punased, mustad või rohelised saaled, kui kaelad on mõõdust väljas, siis arvutad välja kepsu pesa miinus kaela paksus miinus õlikihi paksus, sealt saadki paksuse mis sul vaja, põhimõtteliselt on tegemist "remontmõõduga"
Mootori plokil peaks sul olema märgistused näiteks nagu AB, AD vms, see näitab raamlaagri pesade mõõte, samuti on märgistatud väntvõll, igale tähele vastab värv/mõõt.
Tegin kogu selle kammi läbi see talv 4 silindriga. Vajab natuke süvenemist. Manuaal aitab.
Kõik oleneb muidugi sellest palju lihvima pead.
Kui saad kuskilt teise vända siis pead kogu selle sobitamise niikuinii tegema, ükski teine vänt ei istu sulle puhtalt samade saaledega sisse.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 3162
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Margusxx kirjutas:Remontmõõt on üldiselt selline nõukaaegne väljend.
Kui võtad vända mootorist välja siis mõõdad kaelad ja kepsud üle, manuaalis on toodud ära kui paksud on punased, mustad või rohelised saaled, kui kaelad on mõõdust väljas, siis arvutad välja kepsu pesa miinus kaela paksus miinus õlikihi paksus, sealt saadki paksuse mis sul vaja, põhimõtteliselt on tegemist "remontmõõduga"
Mootori plokil peaks sul olema märgistused näiteks nagu AB, AD vms, see näitab raamlaagri pesade mõõte, samuti on märgistatud väntvõll, igale tähele vastab värv/mõõt.
Tegin kogu selle kammi läbi see talv 4 silindriga. Vajab natuke süvenemist. Manuaal aitab.
Kõik oleneb muidugi sellest palju lihvima pead.
Kui saad kuskilt teise vända siis pead kogu selle sobitamise niikuinii tegema, ükski teine vänt ei istu sulle puhtalt samade saaledega sisse.Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Nojah, mulle tehti selgeks, et õige lähenemine on selle puhul üldse uus vänt/korras vänt ja siis valid vastavalt väntvõllile jne õiged saaled ka sinna. Muu pidavat suht enese petmine olema, kui tahad asja päris korralikult teha.
Teine asi on muidugi, kui on olemas päris remondimõõt ja lased selle järgi lihvida vända. Aga siis jääb ikka tolerants, mis on mõnel juhul sama suur kui kulunud ja mitte kulunud mootori vahe.
Muidu kui vähegi võimalik, siis ma ostaks ise pigem teise mootori peale ja mure lahendatud. Siis jääb teine mootor veel varuosadeks ka alles.
Ssesuhtes helista Ramos ja kui Ülo kätte saad, siis saad mingit asjalikku info ka ilmselt. Vähemalt ma ise sain 5 min telefonikõnega oluliselt rohkem asjalikku infot, kui googleldades ja bikerist.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Ei ole enese petmine aga jah, lihtsam on võtta teine vänt. Ma ei tea kuidas eestis on nende asjadega aga rootsis saab minu teada kaelale peale keevitada/pritsida ja seejärel lihvitakse kael jälle õigesse oem mõõtu.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Postitusi: 1179
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Komplektne mootor: http://www.ebay.de/itm/Suzuki-VX800-Mot ... SwmLlYBm03
Mis selle kepsu purunemise põhjus võis olla? Mingeid vihjeid polnud?
G
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
grahv kirjutas:Komplektne mootor: http://www.ebay.de/itm/Suzuki-VX800-Mot ... SwmLlYBm03
Mis selle kepsu purunemise põhjus võis olla? Mingeid vihjeid polnud?
G
Nii nagu ma lõpuks kusagilt kuulsin, pidi see nende mootorite tüüpprobleem olema. Kahe püti vahel on mingi kitsas koht, seal kus õlipump asub ja ajaga läheb lihtsalt umbe, ehk siis tagumisse pütti enam õli ei jõuagi. Illuminaatorist vaatad, et kõik on tiptop aga tegelikult on kuiv. Algul tuleb mingi pisike kõlin sisse ja siis läheb asi suhteliselt kiiresti väga hapuks.
Kas siis see, või minu konkreetse juhtumi puhul lihtsalt üks saale polt mingi hetk veidi järgi andnud, loks tuli sisse ja lõpuks lõi kõik puruks.
Või siis mõlemad asjad korraga.
Igastahes nüüd on vaja asi korda saada. Tõenäoliselt tellin sealt enamvähem usaldusväärselt saidilt siis uue mootori, lootuses, et see paremas seisus on. (Tänud leidjale!) Kuigi selle tüüpprobleemi valguses peaks nagunii uue mootori ka pulkadeks kiskuma ja sisse piiluma.
Keegi saksakeele oskaja saab lühikokkuvõtte teha mis seal allpool tarka kirjutatakse selle mootori kohta - http://www.ebay.de/itm/Suzuki-VX800-Mot ... SwmLlYBm03 ?
-
- Postitusi: 1179
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Töökorras mootor - videotõestus Whatsappis. Komplektis generaator ja starter. Terve ratas läks lammutamisele - ülejäänud varuosad teistel oksjonitel. Saatmine võimalik kokkuleppel. Kasutatud varuosad, tavalise kulumisega, ilma garantiita. Asukoht Burgdorf.
Tasumine sularahas või ülekandega. Ta ei kasuta Paypal-i, st pead usaldama müüjat ja jamade korral tõenäoliselt raha tagasi ei saa nagu Paypal-ga võimalik.
Müüja on ebay kasutaja alates 2002, 159 tehingut 100% positiivse tagasisidega... st siiamaani ka igati usaldusväärne tegija.
-
- Postitusi: 3162
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
ranel kirjutas:
Tänud! Sain selle mehe kätte. See on täpselt samas seisus mis minu ratas, ainult et väntvõll pidi korras olema ja ilma kriimudeta. Ehk siis peaks tellima kepsud sellele ainult juurde.
Müüb ainult tervet ratast korraga. Iseenesest ka idee.
-
- Postitusi: 1806
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
ranel kirjutas:Lisaks lihvimise tolerants olevat 0,04 mm.
Sa oled vist komakohaga eksinud või valest kohast küsinud.
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Kuna elus esimest korda sai mingi elusuur töö ära tehtud (vähemalt enda mõistes) ja kirjutada ka meeldib, siis dokumenteerin siin veidi enda mootorivahetust. Ehk kellegil huvitav lugeda või kunagi isegi tuleb kasuks.
Nagu eespool lugeda võib, siis otsustas puruneda üks keps ja sealjuures ka ära kriimustada väntvõlli. Usu või ära usu aga kõige soodsam ja kiirem lahendus oli tellida uus mootor Hollandist. Ka siinkohal pean tänama isiku kes selle mootori leidis ja siia teemasse postitas.
Ainukene murekoht oli see, et tellitud mootor on minu omast 6 aastat vanem ja kuulub VX mudelile, mitte VS mudelile. Seega juba eos teadsin, et mingeid toredaid üllatusi võib tulla. VX on siis enamvähem sama mootoriga sportlikum ja klassikalisem variant ja mitte kuskilt otsast mingi chopperilaadne toode. Seniks kuni mootor Hollandist tuli, kiskusin kõik jupid tsikli küljest lahti ja eemaldasin juba vana mootori. Juba siinkohal sai kõvasti kiruda japse, kes on kõik asjad lihtsalt nii tihedasti kokku surunud ja paigutanud, et võimatu on kuskile normaalselt ligi pääseda.
Kui mootor saabus, avastasin päris ruttu, et VXi silindrikaaned näiteks VSi kere vahele kuidagi ei mahu. Nimelt on VX mudeli kaantel mingid väärakad kõrvad, mis siis VX raamil kuhugi kinnituvad, pisike pilt siin - http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict ... r-head.jpg Esimene geniaalne mõte oli need kõrvad muidugi relakaga maha lõigata ja seda ma ka proovisin, kuid selgus et need kõrvad raisad on seest tühjad ja klapid nüüd üleni ilusat alumiiniumipuru täis. Hullu midagi, eks paneme siis VS mootori külge VXi kaaned, enda üllatuseks see õnnestus isegi üpris hästi. Igaks juhuks käisin üle ka klapivahed ja veendusin, et mootor uute kaantega ka normaalselt ringi käib.
Nüüd toppisin kiirelt külge karpad ja kogu elektripahna. Tellitud mootori kaabliga siduri vahetasin uuema hüdraulilise siduri vastu, mis tundub et klapib ülejäänud mootriga hetkel. Siis asusin vahetama VXi igavaid mootorikaasi ikka kroomitud VSi kaante vastu. Selgus, et selle kuue aastaga on japsid veel ühe upgrade teinud. Nimelt on uus hooratas mingil põhjusel poole väiksem kui vana ja VSi kaas VXi mootori peale kuidagi minna ei taha. Vingusin siis Tsiklirahva grupis ja paaris kohas veel ning leidsin kellegi käes mingid maailmatu suured tõmmitsad millega õnnestus mõlemalt rattalt hoorattad isegi küljest saada. Kuiva katsetamise järgi peaks VSi hooratas minema VXi väntvõlli külge kenasti. Ja umbes sealmaal ma praegu olengi.
Elektrisüsteem tundub hetkel ilusti toimivat, süüde läheb sisse, käigud tunneb ära jne. Eks ootame põnevusega kogu kupatuse kokku ladumist ja esimest käivitamist, kuidas see hübriidmootor ennast üldse üleval peab. Mida teevad kõik need nüüd puuduvad andurid mida vanemal mootoril pole jne.
Suvalises järjekorras pildimaterjali ka - http://imgur.com/a/uoXqA
Parimat!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Vabandan aga juba esimene pilt punasest silikoonist hirmutas ära...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
See siin ongi üks nõrganärvilistele mittesoovitatav teema.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: RE: Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
yeekim kirjutas:Vabandan aga juba esimene pilt punasest silikoonist hirmutas ära...
Seda silikooni on seal pildil ikka väga ohtralt ka...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
MotoGabriel kirjutas:See siin ongi üks nõrganärvilistele mittesoovitatav teema.
Ära saa valesti aru, mulle hirmsaste meeldib, kui inime' oma pisikeste kätega ise miskit ära teeb aga sellest silikooni kogusest jaguks mul u. 2'le V2 mootorile.
Ja veel punane
igatahes:
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Kui sa nüüd spetsiifiliselt seda mõtled siis ega ta sinna nii ei jäänud, see sai ikka puhtamaks tõmmatud
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Tihendamiseks oleks mõttekas tellida üks tuub suzu three bondi, sellest tuubist jagub endale ja sõpradele ka. See punane pläust on väga halva kuulsusega,
Minul isiklikult lööks ratast ostes see punane kohe ohutule peas blinkima. Kui pole viitsitud korralikku tihendit tellida, siis miks peaks miski muu olema korralikult tehtud?
Ma ei väida, et oled haltuurat teinud aga 90% juhtudel see paraku nii on...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Mootorikaaned ootavad kohe külge panekut, kas seda Suzu tuubikest kuski kohapeal ei saa?
Tihendikomplekt tellides oleks mingi 100€ ja tahaks jällle paar nädalat ootamist.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Margusxx kirjutas:Tihendamiseks oleks mõttekas tellida üks tuub suzu three bondi, sellest tuubist jagub endale ja sõpradele ka. See punane pläust on väga halva kuulsusega,
Minul isiklikult lööks ratast ostes see punane kohe ohutule peas blinkima. Kui pole viitsitud korralikku tihendit tellida, siis miks peaks miski muu olema korralikult tehtud?
Ma ei väida, et oled haltuurat teinud aga 90% juhtudel see paraku nii on...Sent from my SM-G935F using Tapatalk
mis tihendi sa sinna nukaliini vahele asetaksid siis? ja no see punase jutt...? kohe kui punane, siis kehva?
-
- Postitusi: 3162
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Selline kogus jõuab sul kenasti õlipumba filtri ette. Mu rattal oli ka eelmine omanik suht helde silikooniga olnud ja mootor oli päris korralikult silikooni tükke täis. Kui ei usu, siis võta kaan uuesti maha ja näed kui palju silikooni on klapikambrikaane sisemise osa alla jõudnud.
Kui punane mootorisilikoon, siis ennast ka huvitaks, et miks see nii halb nüüd on? Kui endale viimati ostmas käisin, siis must oli kuni 310 kraadi ja punane vist 350 kraadi.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Suzuki VS, VX, VZ 800 väntvõll ja kepsud
Need asjad lihtsalt käivad õigete asjadega kokku, kui tahate siis võite sea kamarast ka tihendeid teha aga siis ärge imestage kui masinad õli lekivad ja pumbad on umbes.
Sellest mis sinna vahele käib on juttu manuaalis, lehekülg 60, peatükk 3
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.