Koonerdamine või kokkuhoid?


jaan mmc

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

yeekim kirjutas:

Ei tasu nüüd üle ka pingutada.
Enda tsiklitel olen ka Hiinast tellitud klotse kasutanud ja "appi, ma ei saa pidama" momenti pole küll kohanud. OK, rinkale nendega ei roniks ....
Üldse on kogu tsiklindus üks suur "ülemaksmine"- võtame kasvõi nendesamuste piduriklotside hinna: pole teisi materjali poolest ollagi aga maksavad u.2X rohkem, kui sõiduauto omad. Ja ma ei usu, et tsiklile kosmosetehnoloogia materjale pannakse!
Sama õlifiltrid jmt.

edukat saagimist

Mitte saagimist vaid harimist.
Sa ei leia, et nn. tükihinda mõjutab selle tootmis/müügimaht. Ei tasu võrrelda Africa Twini ja Accordi varuosade hinda kaalu alusel, kui mõlemile tuleb toota ligikaudu samakallid tootmisliinid aga üks teenib end tasa 5, teine 1 aastaga.
Lisaks mõjutavad tüki hinda erinevad nüansid toote omadustes, mille peale paljud unes ka ei tule. Too sama piduriklots võib olla 90% klotsi nime vääriline aga juhtudel, kui see sööb ketta triibuliseks, kuumeneb ülekeskmise näiteks peale jäädes ja käitub ettearvamatult, hõõrdkate eemaldub metallplaadist peale talvist seismist, toimib ettearvamatult kombineerituna esihargi õliga, või ulub pidurdusel jne. siis vat selle 10% olukordade vältimisvõime eristabki head, halvast. 96 a. Civiku originaal osa esiklotside keskmine eluiga oli 80 000 km. mitte ükski järelturu klots ei kündi sellise (tähelepanu) KOKKUHOITUD efektiivsuseni, tagades seejuures heal tasemel muud näitajad.
Õlifiltril ja õlifiltril on ka piisavalt suur kvaliteedi vahe nt. paigaldasin ma mõned aastad tootja X õlifiltreid kuni saabus talvehommik ja 30 kraadi külma, siis selgus, et mul oli õnne, et kellelgi u. 30 kliendist ei läinud tol ainsal hommikul millesarnast polnud u. 5 a. olnud, mootor kokku. Filtrite tihendid hakkasid nimelt räigelt lekkima (siinjuures pole vaja mulle õli paksenemisest vms. rääkima hakata). Lisame siia veel võimaluse et sellise filtriga masin mõjub teel "õlilaoturina" ja saame lisaks materiaalsele muidki, päris ebameeldivaid stsenaariume.

Resursipuudus on mõistetav ja omast käest teada nähtus aga rääkida, et ühe või ka kahe X toote klotside alusel on kõik sama hinnaklassi tooted täiesti samaväärsed originaalosale, on üldistamine. Aga mõned mängivad vene ruletti ja ei kurda :)

Puudutaks veel teemat - ega sõidukite tootjad kaugeltki kõike ise tooda. Jah ei tooda aga nad on allhankijate jaoks kliendid, kellele toodetu vaadatakse luubiga üle ja seadistatakse liinid enne partii tootmist. Seda ei pruugita kaugeltki teha selle toodanguga, mis saadetakse mööda ilma ükshaaval laiali. Sõidukitootja peab arvestama võialusega, et varuosadeks minevad detailid paigaldatakse diilerite juures ja antakse tööle garantii. Suvalise tootja jupi ostnu saab probleemide puhul alati lukseppa süüdistada ja ei tule võibolla selle pealegi, et osal ja osal on vahe. Ala : mis sa kurat tegid, et klotsid vilistavad, ära tule mulle rääkima, et ma vilega klotsid ostsin jne. :mrgreen:
Ja veel, nagu Urmas nii ka mina orjenteerun pisut asjades millest ma midagi tean ja nii ma ka ostan originaal osade kvaliteediga aga mingil põhjusel kättesaadavamaid osi. Või ka eraldi osi, mida tootja ei pakugi (nt. kõrgsurvepumba osad) Nt. laagreid, kaelustihendeid jne. Aga ma siis ka tean mida ma ostan, mitte ei tuleta seda seisukohta mõne ostetud eksemplari pealt.

Viimati muutis jaan mmc, 18 Aug 2017, 00:15, muudetud 1 kord kokku.


Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”