Koonerdamine või kokkuhoid?
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Päris oluline on kontekst. See, mis üks mees peab üpris agressiivseks pidurdamiseks või kiirenduseks, ei pruugi teise mehe jaoks olla midagi muud kui tavaline argipäev. Kõik oleneb sõidustiilist ja oleneb rattast. Rehvidest rääkides - rahulikud mehed pangu alla ja külge mida iganes. Äkilisemad tegelased pangu korralikud rehvid, kuna need reaalselt ka töötavad sinu kasuks. Näiteks omad Superduke 1290R ja paned mingid suvalised sussid alla sinna - täiesti raiskamine, ratas on sõidetamatu. Nt Aprilia Tuono V4 1100 Factory jms rattad tulevad juba tehasest Supercorsadega ning seda põhjusega. Muu keskpärane kraam lihtsalt ei suuda seda jõudu maha panna. Olenevalt rattast võiks seega rehvid valida. Tegelikult on sama ka kuluosadega. Lähtudes mõistlikuse põhimõttest, saab enamik tegelasi kenasti hakkama täiesti keskpärase kraamiga. Piduriklotside ja ketaste teemal ei saa kaasa rääkida, kuna pole kunagi pidanud neid vahetama. Ketti olen vahetanud ning sõidustiili arvestades palusin kõige kangema keti, mida kaupmehel pakkuda oli. Isiklikult valin pidamise järgi rehvi ning eluea poolest ei panusta nagunii rohkem kui 3000km ühele tagarehvile ning 6000km esirehvile. Seega paremal päeval läheb alla Rosso III ning veel paremal Pirelli Supercorsa või Dunlop GP Racer D212. Igasugused shorty hiina ebay huinja heeblid laidan samuti maha, täiesti pornograafia. Tõele ei prentendeeri, lihtsalt minu 2c.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.