Cossie Voshod-3M

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 809
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Nonii, asjad on väheke edasi arenenud: mootor sai laiali kistud ja vahetatud laagrid ja tihendid. Läks kokku uue silindriga, mille poldiaugud esialgu klappida ei tahtnud, no pole hullu, puurisin üle ja hakkas sobima. Karpa sai remontkomplekti sisse ja käivitama... Noooohhh läks kuidagi käima, ropult rikas, õhupuhastiga üldse ei käinud ja karpa tagant koguaeg bensu udu väljas. Karpa oli tehase seades ja ettenähtud düüsidega, aga no ei olnud normaalne asi. Siis sai asja uurima hakatud: uus silinder (ilmselt hiina koopia) on ikka igatpidi vale, esiteks ei istunud poldiaugud, teiseks oli pealmine rant liiga suure diameetriga ja ei klappinud silindripeaga kokku, no nendest asjadest sain jagu. Aga siis hakkasin aknaid uurima ja mõõtma, no bljääd, väljalaske omad paju kõrgemad ja külgmised ülevoolud 3-4mm allpool kui vanadel vene silindritel :wack: Samuti pani näkku karpa rem-komplektiga kaasas olnud ujuk, mis oli teise kujuga ja eriti liikuda ei tahtnud. Viskasin vana silindri koos uue kolviga peale ja käis juba loogilisemalt, karpast vahetasin ettenähtud 200 düüsi 155 vastu, nõela lasin täitsa alla ja läks veel paremaks, täisgaasil ja pöörde peal liigub juba täitsa talutavalt, nüüd saab isegi õhufiltrit kasutada, aga käivitumine on jube kehva ja madala pöördega puterdab, ehk liiga rikas. Lisaks puhastasin ära leegitorud ja mõlemast tuli viinapitsi jagu tahma välja :D
Tellisin testi mõtteks sama suure lõõriga odava hiina karpa, mis on mõeldud mingile 125cc yamahale, äkki on parem kui vene K62B, eelmisel rohelisel rattal oli peal uuema jawa Jikov ja sellega oli küll väga vähe muresid. Varuosadega on ikka naljakas sellise aparaadiga, siiamaani on spidotross ainuke asi mis istus karbist võttes ilusti külge ja töötas. Krt isegi pabertihendid on pooled vale kujuga :D

Õnneks sain ka paberimajanduse jooksma, eelmiste omanike otsimine jooksis üks hetk tupikusse. Kirjutasin maanteeametisse ja politseisse nutukirja, et kui nemad teavad omaniku nime ja seda mulle ei edasta, siis äkki saadavad omanikule minu kontaktid. Politseist saadeti kohe pikalt, et nemad isikuandmeid ei edasta, maanteeamet aga saatis ilusti kontaktid edasi ja paari päeva pärast helistaski ratta juriidiline omanik. Temaga sai kirja teel tehtud ostu-müügileping, seletuskiri ja avaldus. Käisin nendega ARKis ja seal sain positiivse vastuse, nüüd on vaja lihtsalt tehniliselt korras ja komplektne ratas neile ülevaatamiseks esitada ja siis saab ''ilmselt'' arvele kah :)

Peale ametnike ''jah'' sõna hakkasin asju juurde tellima: heeblid, piduritross, ketijooks, 12v süütemäng, kickstarter, sadulanahk, piduriklotsid, pidurikonn, uued rehvid ja veel väiksemat pudi-padi. Vana risu alla juba üle 400 raha kulunud :?

Kui kellegi on üle ajastukohaseid suunatulesid ja peegleid, siis olen huvitatud.

Ilmselt ehitan faiteriks :mrgreen:
Pilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”