Sinilinnu Twinni lugu
-
Teema algataja - Postitusi: 1038
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Sinilinnu Twinni lugu
Ma ei tea seda läbisõidu asja. 2008a on mnt ameti esimene tüv ja siis on läbisõit 47k. Kas ta 18 aastaga oli sõitnud 47k või 147k, seda ei tea ilmselt mitte keegi. Praeguseks on siis kas 80k või 180k. Minu uupi pakkumus läbisõidu õigsusele oli ainult tehase küttepump. Lähevad nad kõik vahemikus 40k-70k läbisõidu juures. Faceti toodang, mis peaks foorumite põhjal igikestev olema, maksab 40-50eurot. Originaal oli midagi 200 euro kanti. Sellepärast arvasin, et vast originaal läbisõit, et kes see nii loll on, et 3 korda 200 eurost küttepumpa ostab ja ikka aru ei saa, et see pole kestev lahendus.
See töötava asja mitte näppimine. Ma saan aru, et kui õlikulu pole, aga kompressioon on niru, siis üsna tõenäoliselt kaob osa paugust klappide vahele ära. Küsimus, et kas sellega midagi kehvemaks teha ei saa või? Näiteks nõrgestab klappe see, et osa paugust läbi käib sealt koguaeg ja ühel hetkel avastan ennast kodust tuhandete kilomeetrite kaugusel purunenud klapiga.
Seda, kas kompressiooni peaks mõõtma sooja või külma mootoriga, tulevad ka erinevad arvamused, aga ilmselt numbriliselt näit väga suuresti ei muutuks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.