Sinilinnu Twinni lugu

Kasutaja avatar

Teema algataja
sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Sinilinnu Twinni lugu

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ma ei tea seda läbisõidu asja. 2008a on mnt ameti esimene tüv ja siis on läbisõit 47k. Kas ta 18 aastaga oli sõitnud 47k või 147k, seda ei tea ilmselt mitte keegi. Praeguseks on siis kas 80k või 180k. Minu uupi pakkumus läbisõidu õigsusele oli ainult tehase küttepump. Lähevad nad kõik vahemikus 40k-70k läbisõidu juures. Faceti toodang, mis peaks foorumite põhjal igikestev olema, maksab 40-50eurot. Originaal oli midagi 200 euro kanti. Sellepärast arvasin, et vast originaal läbisõit, et kes see nii loll on, et 3 korda 200 eurost küttepumpa ostab ja ikka aru ei saa, et see pole kestev lahendus.

See töötava asja mitte näppimine. Ma saan aru, et kui õlikulu pole, aga kompressioon on niru, siis üsna tõenäoliselt kaob osa paugust klappide vahele ära. Küsimus, et kas sellega midagi kehvemaks teha ei saa või? Näiteks nõrgestab klappe see, et osa paugust läbi käib sealt koguaeg ja ühel hetkel avastan ennast kodust tuhandete kilomeetrite kaugusel purunenud klapiga.
Seda, kas kompressiooni peaks mõõtma sooja või külma mootoriga, tulevad ka erinevad arvamused, aga ilmselt numbriliselt näit väga suuresti ei muutuks.



Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”