Sinilinnu Twinni lugu


morse
Postitusi: 1387
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 215 korda

Re: Sinilinnu Twinni lugu

Lugemata postitus Postitas morse »

Kui klappide vahele läheb, siis põletab klapi tööpinna ära ja see olukord siis omakorda kiireneb. Vaevalt sul seal midagi hullu on. Aga kui on klapid ära põlenud, siis saab ju plokikaaned maha võtta ja need ära teha. Aga selleks peaks ikka hea põhjus olema, et maha kiskuma hakata.

Ma tegin kunagi DRile niisama pulli pärast suurema remondi. Lootsin, et hakkab vähem õli võtma :D Kui ikka suurele silindrile täiega kuuma annad, siis võtab ta õli, tee mis tahad - ei aidanud siin uus kolb, puuritud silinder ja tehtud plokikaas ühti...

Nüüd on remondist juba oma 10a ja "miljon" kilomeetrit möödas ning klapisääre tihendid on vist taas kõvaks muutund vmt. Külmalt käivitades saan hoovi peale ilusa pahvaka. Lisaks tegin tookord veel rohkem poisikesena, kui ma praegu olen, ikka haige lolluse sellega, et tasakaalustusvõllide ketti ära ei vahetanud. Mootor oleks täna palju vaiksem (manuaalne pinguti on põhjas). Ainult keti pärast ju lahti võtta ei taha - plokikaas tuleks niikuinii uuesti teha - sel juhul juba jälle KAP remo - aga kas sellel ON mõtet, kui hetkel sõidan temaga 3000km aastas :D

Tegelt on äge ehitatada küll. Aga sinu olukorras ei tundu väga põhjendatud
(PS! Minu arust läks mul tookord moto ehitamine maksma vähem, kui sel kevadel piduritele tehtud overhaul uute ketaste ja suppordi jmt'ga)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”