Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Kasutaja avatar

kent
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
Tsikkel: HD
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kiiver Schubert C4 ja sideseade SC1S-SC1A-SC10U

Lugemata postitus Postitas kent »

Mõned endapoolsed tähelepanekud.
Pole head ilma halvata. Linnas kui ilm lubab sõidan lahtise nokaga, siis ei saa rääkida ja kui kõne tuleb peab noka alla venitama. Aga see pole kõige suurem mure ja tavalise mikri vastu ikkagi ei kipu vahetama.

Pinlock on üks parimaid just C4-jal. Nad on visiiri disaini muutnud mudeliuuendusega selliselt et pinlocki keskel enamvähem silmade vaateväljas on visiiri ja uduvisiiri vahel 0,5cm. See tagab päris hea isolatsiooni. Mis puudutab uduka loksumist siis tehasest tuleb see kõige lõdvemas asendis säilitamaks riiulil silikoni eluiga. Seda tuleb jälgida ja üldjuhul hoidjaid peale keerata. Kui seda ei tee on esiteks udu visiiride vahel ja teiseks uduvisiiri liikumine (hõõrdumine) tekitab sööbivad jäljed visiiri sisepinnale suhteliselt kiiresti. Eelkõige ülesse äärde.
Lisaks on aerodünaamika kiiduväärt ja tipptasemel. Reka taga sõites liigub keha aga kiiver on paigas. Õhuooluga majandamine on suurepärane, väga palju aitab sellele kaasa uus visiiri lahendus kus visiir on üleval ääres päris korraliku nurgaga, st. ei lõpe lihtsalt ära vaid keerab eemalt vastu kiivrit ja juhib kõrvade juurest õhu minema.
Jahutus on samuti parim mida seni saanud proovida. Kuna sisu on muudetud oluliselt kõvemaks ei vaju tuulutuskanalid kinni. Lisaks on neid oluliselt juurde tekitatud ja õhk pääseb välja kõrvade juurest alla (mida C seeria puhul on esmakordselt kasutatud).

Mida veel ootaks oleks lõuaklapi astmeline reguleerimine. Sõltub siklist aga kui see lahti teha tuleb sealt palju müra. E1 saab avada sujuvalt niipalju kui vaja C seerial veel mitte.
Visiiri lukustus ees on vedru peal mis samuti esmakordne ja võiks lubada pikka eluiga kuna liikumise võimaluse tõttu kulub vähem.
Juba nimetatud int. kõlarid on tõesti hea heliga. Samuti akude süsteem. Ostad 10 eur tk. lisaakud ja pole kunagi probleemi et õhtul kõige vajalikumal hetkel saab aku tühjaks.
Krae materjali on parandatud, pika kasutuse peale võiks eeldada et on vastupidav ja ei kulu ära. 3 seeria puhul kipub intensiivse kasutamise korral kunstnahk järgi andma ja muutub inetuks.

Vaateväli on suurepärane. Visiir on 1cm ülevalt alla laiem ja külgedelt umbes samapalju. Üle õla vaadates ei jää praktiliselt midagi vaadet segama.
Päikesevisiir on optilise võimendusega või kuidas seda öelda. Täpselt sama mis C3PRO puhul. Võid vaadata päikesesse, samas sukelduda tunnelisse ilma nupuga mängimata.

Esimesed asjad siis mis enda kogemuse ja võrdlusmomendiga pähe torkasid. Schuberth C seeria osas sõitnud kõikide mudelitega alates Concept.

C4 on hea kiiver.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”