Sügisene õlivahetus

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2708
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 197 korda
Tänatud: 423 korda

Re: Sügisene õlivahetus

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Täiesti offtopic!
Õhuniiskusest emulsiooni tekkimine talvel korraks käivitades ei ole teema! Isegi kui talvistel temperatuuridel suhteline niiskus suur on absoluutväärtus (g/m3) pea olematu :-) (näiteks -5°C on RH100% 3g/m3)
Selleks et sealt mingi piisk õlisse jõuaks "emulgeeruma" peaks mootori siseruumala olema palju suurem ja ta peaks töötama nagu ventilaator - reaalsus on, et kui mootoris olev õhk (3L?) jahtub temperatuurilt 100->0°(näiteks), siis ta maht väheneb 1L võrra ja täpselt niipalju tõmmatakse sisse "niisket" õhku.
Ja muidugi ei tohi unustada, et mitte kogu see näites toodud niiskus ei kondenseeru, vaid ainult see osa mis temp veelgi madalamale langedes üle RH100% graafiku läheb :-)
Ehk siis näites toodud -5-lt langeb edasi -10°C-le, kus RH100 =2,1g/m3, siis sellest 1L eralduks 1/1000*0,9=0,0009g vett õlisse.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”