BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Eks see arvelesaamine on veel käimasolev protsess. Hetkel ratas garažeeritud ja ootab Maanteeameti heakskiitu. Avaldus sisse antud, ette näidatud. Elame ikka lootuses, et on võimalik, muidu sai üks väga ilus taies Motoremil valmis :D.

Aga põhimõtteliselt ei tohiks probleeme tekkida, kui asi korralikult ehitatud - kinnitused tugevad, tuled normikohased, helkurid jne. Saatsin enne ehitus maanteeametile kirja ja küsisin, mis tuleb teha, vastus oligi, et ehita vastavalt nõuetele ja tule näita ette.

Alates 1997. aastal valmistatud ratastel on natuke karmimad nõuded piduritele, aga seda ma täpsemalt ei uurinud, kuna see ratas konkreetselt 88. Korvipidur saab sellegipoolest olema korralik (ketas, gixeri sadul, regulaator geomeetria regullimiseks, jne). Sai tehtud enda ja pere, mitte Maanteeameti jaoks. Lihtsalt originaalpumbaga ei hakanud tööle, muidu oleks juba valmis - vajab suurema jõudlusega pumpa.

Bike motorsi link ka siia lõppu:

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”