Tänavalegaalne ringrajaratas
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
tere
mis tsikli mark, mudel, aasta?
see mida vaja teha sõltub suuresti tsiklist.
osadel ratastel originaal e oem klotsid kõige paremad. klots peab kettaga sobima. mälu järgi Brembo klotsid sarnanesid rohkem oem ile aga ebc ikkagi parem. rajal pole vaja pidurit pikalt kaasa vedada ju. hea kui algus hammustab, peaasi et vedrustus kannaks. tunnetusest peaks rääkima siis kui hoog juba nii suur, et rehvid pidurdades libisema lased.
Teist pidi käiguvahetus sobib paljudele paremini, välja kiirendades käiku üles vahetades ei tõmba tsiklit ebastabiilseks. ka shifter annab omajagu juurde. madalamad, reguleeritava asendiga lenksud, reguleeritavad jalarauad jne kõik see annab juurde aga lõppkokkuvõttes mina ostaks päris amordid millel klikkide keeramine reaalselt miskit muudab kah amordi töös (kasutatud sobiva pikkusega Öhlins ebayst nt.), teeks käbla kahjud odavamaks (kukkumispunnid, vahetatavad lenksutorud, lühikesed eeblid, jalaraua pulgad, klaasplastist kondel [Motobot: õige on "gondel"], (tegelikult hoopis voolundid! tõmba kätte iseparandussüsteem!) vuffel tuled jne ja OSTAKS REHVE.
mina olen kah omal ajal rinkatsiklit suure õhinaga ehitand ja lootnud, et oi blin kus sellest nüüd on abi ja kus nüüd hakkab tulema ja kõrvalt olen seda kah palju näinud. praegu keskenduks rohkem sõitmise õppimisele. just õppimisele mitte harjutamisele. seega raja koolitus kõigepealt. maksad raha ära ja seal see kes päriselt teab mida peab tegema ratta juures räägib sulle. suur vahe kas käid lihtsalt ägeda rattaga sõitmas või käid konkreetseid sõiduvõtteid harjutamas. viimase jaoks pole ägedat rinkaratast vaja millel vabajooksu kett näiteks, peaasi et kukkumine odav oleks.
Aa ja kõige tähtsam, enne (tsiklisse raha matmist osta kõige turvalisem sõiduvarustus! rinkal võib ikka juhtuda. Tean kui s**t on ratastega voodis pikutades mõelda, et krt äkki oleks parema kombe, seljakaitsega tulemus teine olnud. PS perfektolt istuv kombe võtab rohkem ringiajast maha kui kitsas vabajooksu kett või mõni muu äge rinkavidin.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.