Tänavalegaalne ringrajaratas
-
Teema algataja - Postitusi: 485
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: on
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
KIBU kirjutas:mina ostaks päris amordid millel klikkide keeramine reaalselt miskit muudab kah amordi töös (kasutatud sobiva pikkusega Öhlins ebayst nt.)
C-klassi reeglid ütlevad, et:
7.3.1. Esihark peab olema tootja originaaltoodang vastavalt tootja poolt toodetud mootorrattale.
7.3.2. Esihargi standardseid sisemisi originaaldetaile võib modifitseerida.
7.3.3. Vabamüügist pärinevate amortisaatori varuosade või klappide paigaldamine on lubatud.
7.3.4. Esihargi vedrusid tohib välja vahetada.
7.3.5. Esihargi ülemine kork peab jääma originaal.
Ehk siis Öhlins jääb B-klassi ootama
Vedrud saab omale sobivad panna
KIBU kirjutas:vahetatavad lenksutorud, lühikesed eeblid, jalaraua pulgad, klaasplastist kondel [Motobot: õige on "gondel"] [tegelikult küll gondel], (tegelikult hoopis voolundid! tõmba kätte iseparandussüsteem!) vuffel tuled jne
Rahvaliigas pole "racing" gondlid lubatud, tuled kleebid kinni.
Kusjuures C-klassi reeglitest leidsin nüüd, et
7.7.3. Esi- ja taga peasilindri võib välja vahetada, kuid kinnitus peab jääma nii nagu tootja
originaaltoodang vastavalt tootja poolt toodetud mootorrattale.
Tundub, et B-klassi 2013. a. reeglid on uuendamata jäänud kui 2015. a. C-klassi reeglid seda lubavad. Selles valguses tõstan peasilindri vahetuse uuesti eelarvesse, kuna seda soovitas ka Marko Rohtlaan oma suvisel koolitusel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.