Tänavalegaalne ringrajaratas
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Hea võrdluseks tuua. Tuunimine vs harjutamine ja kogemuste omastamine.
Esimestel trennidel oli parim aeg 1.36.6 - tundus, et kiiremini ei ole võimalik.
Neli etappi hiljem oli parim aeg 1.23.3 (pool rada absorbendiga koos).
Ainukesed muutused selle aja jooksul olid rehvid, rõhk ja vedrustuse seadistamine (ise).
Ratas on 2003.a Kawasaki zx6r (636cc)
100% stokk (heeblid, jalarauad ja ilma rooliamordita) va summutaja ja taga +5 hammast.
Dynos mõõdetud 100,5 hp tagarattast.
Muidugi voolundid asendatud.
Ja ma ikka tunnen, et seadistustega ei ole valmis ja endal on arenguruumi meeletult.
EDIT: Jah ärge ise vedrustust väga näppige:D
Minul oleks lõppenud päris õnnetult. Noh... lõppeski aga põhjuseks oli sel korral käigukasti rike.
Allani jutt puhas kuld.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.