Tänavalegaalne ringrajaratas


will111
Postitusi: 3094
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas will111 » 27 Okt 2017, 23:26

Viitsid natuke täpsemalt ka rääkida dunlopi ja pirelli erinevusest? seda, et nad erineva iseloomuga on, ma isegi juba enamvähem tean või olen aru saanud, aga kus või milles eelkõige siis dunlopi selge paremus pirelli ees väljendub?

"Nagu eelnevalt mainitud siis tasuks tegeleda paketiga tehniline korrasolek, dyno, amordid ja rehvid" Dyno all laias laastus pead silmas ratta nö. power outputi nagu ma aru saan? Kuidas sellega siis tegelikult ikkagi on...väiteid olen kuulnud igasuguseid, mõni räägib, et vahet pole, tema sõidab igasuguse rattaga a'la 1.20 aja välja.


Mine “Kiirendus ja rinka”