Tänavalegaalne ringrajaratas


will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas will111 »

Viitsid natuke täpsemalt ka rääkida dunlopi ja pirelli erinevusest? seda, et nad erineva iseloomuga on, ma isegi juba enamvähem tean või olen aru saanud, aga kus või milles eelkõige siis dunlopi selge paremus pirelli ees väljendub?

"Nagu eelnevalt mainitud siis tasuks tegeleda paketiga tehniline korrasolek, dyno, amordid ja rehvid" Dyno all laias laastus pead silmas ratta nö. power outputi nagu ma aru saan? Kuidas sellega siis tegelikult ikkagi on...väiteid olen kuulnud igasuguseid, mõni räägib, et vahet pole, tema sõidab igasuguse rattaga a'la 1.20 aja välja.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”