Tänavalegaalne ringrajaratas
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
alusta ikka sellest, et ette üks hammas vähem. see invest maksab umbes 10 euri ja annab kõige suurema erinevuse kohe! Ehk teisisõnu 1 hammas muutust ees = 3 hammast muutust taga. Kui ketti piisavalt palju peale pingutada ei ole võimalik 1 hamba ülekandest maha võtmise järgselt siis võta tagumine hakkamas ka lisaks +2 näiteks. See on vähe suurem invest aga mitte midagi hullu mumeelest.
Fakt on see, et ees -1 on juba täiesti tuntav erinevus kiirenduses. -1 ja +2 on juba väga suur muutus. Ja kui sa mingi hetk hakkad kasutama rinkarehve, mis on vähe teise profiiliga tänava omadega võrreldes siis nagunii pead tegema tasa veel seda rehvi kõrguse vahet (rinkarehv on kõrgem ehk ümbermõõt on suurem, ehk kiirendus halveneb). Kui ma viskasin tagumiseks tänavusel hooajal dunlopi sliki siis oli tunda kuidas see originaalülekanne oli ikka täielik uimard. Kindel plaan on järgmiseks hooajaks võtta ette -1 ja -2 hammakad katsetamiseks.
Lõppkiiruse pärast ära väga muretse praegu. Parem on saada maksimum kätte rida4 suurepöörde rattast heade ülekannetega, kui et alati sõidad pärnus nii, et sirgetel jääb veel suur pööretevaru enne kui maha pidurdama hakkad. Kardiradadel nii ehk naa ei ole üldse mingit juttu lõppkiirusest. Tänaval sõites kasutad lihtsalt peale ülekannete muutust 1 kõrgemat käiku kui seni.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.