Tänavalegaalne ringrajaratas


Ennukas
Postitusi: 20
Liitunud: 27 Jaan 2012, 23:25
Tsikkel: GSXR 750 k7
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Ennukas »

GSXR 750 k6 tehase tutvustus mainib ära tehase "clutchless shift system"-i...
Ilma sidurita rajal vahetab väga edevalt...

Ville Nurmi käest sai küsitud, et kas peaksin pigem vältima, siis tema julgustas samuti ilma vahetama ja mitte muretsema. Ei pidavat nende "stock" võimsuste juures midagi lõhkuma...

Pms täis kiirenduse pealt tõmban järgmisele käigule kerge eelpinge peale; käiguvahetuse hetkel lasen hetkeliselt gaasi maha ja kohe uuesti max.peale; samaaegselt käik hetkeliselt vahetunud.
Suzu tehase manuaalis pikk jutt sellest clutchless shiftist kirjas. QuickShifteri raha eest saan päris mitu rajapäeva... ;p

Allavahetust oli vaja eraldi õppida, see tahtis "õiget moodi lähenemist". Kui korra käppa sai, oli väga ok.

Gaasikäik on tehasest tõesti idiootselt pikk, selle plaanin lühemaks vahetada.
Muu modimise raha kulutan rajapäevadele, kuniks ajad stabiilselt alla 1.30 -ne. Seejärel plaanin oma tänavarattaga C-klassi minna ja seal oma tänavarattaga keskmikke hulka pürgida... Pikk perspektiiv on selline.

Minu tänane ringiaeg ei ole kinni mitte sirge kiiruses või väljakiirendamise võimsuses, see on kinni madalas kurvikiiruses. Pole midagi lihtsamat kui sõita kiiresti otse ;)
Kurvikiirus ei ole kinni täna kindlasti veel rehvis, ilmselgelt on see kinni väheses kogemuses ja väheses treeningus.

Hakkasin ennast analüüsides mõtlema, et pika kasvu juures pikemad ja teise kaldega clipid annaks ehk tõesti veidi mugavust ja paremat tunnetust? Neemel on leti peal päris paks kataloog, sealt saab päris erinevaid variante välja otsida ja võrrelda...

Mulle väga meeldib siinne konkreetne arutelu, jätaks üksteise mahategemise ja sildistamise siit välja (will eraldi), onju-eksju.
Tervitan!



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”