Tänavalegaalne ringrajaratas


Ardilla
Postitusi: 1154
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Ardilla »

Huvitav tükk, tundub, et seer ohkem Honda meeste teema (pista ja mängi lahendus). Suzukile väga ei leidnud. Proovin Aliexpressist ka vaadata :)

PS: Eile sai veidi mõtiskletud teemal kuidas need näidikud töötavad. Odava puhul on asi selge, kaks herkonit ja magnet, kumma eest läbi käib magnet see siis annab SET signaali. Üks juhe on selle neturaali anduri küljes ja selle toitestumine siis toimib nagu Reset. Kõik lihtne ja loogiline, mishift parandust ei toimu.

Huvitav, mis põhimõttel toimivad need kallimad plug and play põhimõttel töötavad lahendused. Minu talupoja loogika ütleb, et need käivad ajus ja mingi kindla algomeetri järgi mis tuleb mootori pöörete ja kiiruse funktsioonist saavad aru mis käiguga on tegemist, samuti kuskilt sealt loeb välja ka reseti ehk neturaali signaali. (võimalik, et jälgib ka sidurilahutamist, igal moodsal rattal on ju siduri heebli andur vahel).

Nüüd aga küsimus, kui muuta ära hammakad, siis hakkab spidokas valetama ja kui seal ei toimu mingit näitude tasandamist peaks ta ju nätiama valet käiku. või ma eksi? Sest moodsamatel gixeritel on käigunäidik tehasest peal. Huvitav see ju ei näita aiateibaid kui hammakate suhet muudetud? Samas tundub, see suht soust jutt, sest videotes on näha kuidas seisval rattal käku lappides näidik vahetab näitu... Siis peab mingi mu teadus olema sal.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”