Elektriautod

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3138
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Elektriautod

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
will111 kirjutas:

kui sa tahad miskit väita siis räägi aga konkreetselt ja põhjendustega, millega ma sinu arvates niiväga mööda panin. mingit mõttetut joga ajama ühikute üle ma sinuga siin ei viitsi, mine vaidle mõne põhikooli füüsika õpetajaga kui sul igav on või vajadus jälle omale rusikaga vastu rinda taguda. mina juba lisasin omapoolse selgituse ja kes sellest aru ei saa, sellele pole ka nende ühikutega seoses midagi rohkemat vaja ega mõtet rääkida.

mida seal kontrollida? seda on mõõdetud, ja nii see on. ma rõhutan igaks juhuks korra veel - seda on MÕÕDETUD!!! mitte mathcadis arvutatud, oletatud või kuskil põlve otsas simuleeritud. muidugi võib alati kaasata lugematu arvu suvalise tegureid, a'la vastutuul, x% tõus teelõigul, suure veeretakistusega laiad rehvid, peale jäänud pidurud, lahtised aknad ja mida iganes veel. aga see ei ole siin asja point.

lisaks, ma olen ise aastaid sõitnud 44kw mootoriga autoga, no ei olnud seal maanteel seda gaasipedaali vaja ikka kohe üldse mitte põhjas hoida. samuti ei olnud selle auto max saavutatav kiirus teps mitte miski 110kmh, vaid ikka kuskil seal 150-160 juures. ja see polnud üldse mitte kõige voolujoonelisem auto. mõne tänapäevasemaga võrreldes.

mathcadi saab hankida, aga äkki paned oma mathcadi vajalikud andmed ise sisse ja arvutad võimsuse välja ning teed screeni ja näitad kõigile, mis tulemuse said ning mis lähteandmeid ja valemeid kasutasid? peaks ju olema lihtne (seda enam, et nagu aru saan siis oled ise seda varem korduvalt teinud ja nö. "tead täpselt")

Elektriauto mass on siiski suurem, kui kunagi ammu 44kW masinal. Tegelikult sai need valemid ja arvutuskäigud koos ühe teise tüübiga kunagi ammu pm copy paste abil ühest targast raamatust(ausalt, nime enam ei mäleta, see oli päris palju aastaid tagasi), et arvutada oleks lihtsam erinevate parameetritega, kuna lõputöö pidi algelt olema pm elektriauto ehitamine. Seetõttu mul on see arvutusteks fail ka alles.

Aga lühidalt, palun loe ja tutvu sellega. Siit peaks leidma ka reaalseid numbreid praktikast.

http://elektriauto.blogspot.com.ee/

Parameetrite osas anna mass, õhutakistus, veeretakistus, rehvide ümbermõõt, tee tõusunurk, auto ristprojektsiooni pind, voolujoonetegur.

Praegu ma muutsin lihtsalt massi ära 1550kg peale nagu leafidel.

Pilt

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”