Ural650 [projekt]
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Ural650 [projekt]
Tere,vedasin omale garagesse ural 650-e,ning sellest ajast mul igav pole aga mure siis selline,säde olemas,bensiin ka,aga ei käivitu!yhe plötsu tegi aga see ka köik,nyyd suures vihas urali vastu mõtlesin et korra proovin õukat,ikka ei miskit.Pill on kyl seis ud 12 aastat aga jäi meil seisma kuna suvi sai otsa,et yhesönaga pole keegi häkkinud ega aretanud! Kellel kogemust vöi häid mõtteid,see võiks neid minuga jagada!
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Ural650
Khm, niikaua seisnud rattal oleks elementaarne kõigepealt karbussid lahti võtta ja korralikult puhastada. Mis tüüpi karbussid üldse peal on - vbl tasuks hoopis uued osta?
Ja siis loomulikult klappide reguleerimine.
Ja küünlaid otsi paar komplekti veel reservi.
G
Re: Ural650
Elementaarsed asjad on köik tehtud,klapid regullitud,ning karpad lauapeal puhastatud,peal originaal karpad,ning soov on need säilitada!
-
- Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Ural650
süütehetk vale?
tahab toorest saada?
proovi käivitamise hetkel ühel karpal käsi ees hoida, õhu filtri asemel st.
küünla seisund ütleb kah palju toimuva kohta..
kompressiooni mõõtmine pole üldse paha mõte, 12a seismisega võivad vabalt rõngad pesades kinni olla..
Re: Ural650
Mis tal need rahuldavad näidud vöiksid olla?möötsin ära ja sain tulemuseks 6yhel ja 2teisel,mida on ilmselgelt vähe
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Ural650
Umbes nii:
650 см3 - min 5 max 10, разница ЛЦ и ПЦ max 1 атм
750 см3 - min 8 max 11, разница ЛЦ и ПЦ max 1 атм
Võta teisel pea maha ja vaata milles probleem - rõngad kinni või klapi probleem...
G
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Ural650
kalle7110 kirjutas:Mis tal need rahuldavad näidud vöiksid olla?möötsin ära ja sain tulemuseks 6yhel ja 2teisel,mida on ilmselgelt vähe
Mõõtmise ajal peab gaas põhjas olema, kui vänta lööd, kas sellest olid varem teadlik?
Re: Ural650
Vahetatud kolvid,silindrid ja köik tihendid,klapid yle käidud jne.vöiks arvata et nyyd vänta ja tuld(kusjuures kompressiooni mõõtes ei olnud vahet kas gaas pea vöi maas,nyyd tulemus mölemil yle seitsme)aga ei,nyyd on säde kuhugile kadunud!vahel tuleb aga enamasti pole ning otsida enam ei oska kuskilt
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Ural650
kalle7110 kirjutas:Vahetatud kolvid,silindrid ja köik tihendid,klapid yle käidud jne.vöiks arvata et nyyd vänta ja tuld(kusjuures kompressiooni mõõtes ei olnud vahet kas gaas pea vöi maas,nyyd tulemus mölemil yle seitsme)aga ei,nyyd on säde kuhugile kadunud!vahel tuleb aga enamasti pole ning otsida enam ei oska kuskilt
kõlab nagu uraal
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Veebr 2008, 21:04
- Tsikkel: BMW r1100gs
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Ural650
Originaal süütesüsteem peal ? kruvi külge elektron (kontaktivaba) ja probleemid kaovad.
Re: Ural650
Originaal syyde peal jah,puhastasin kontakti ära ja säde olemas,aga no ei ole selle sädemega miskit peale hakata,sest lihtsalt ei käivitu!bensiin on,säde on ja see on ka köik
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 23 Veebr 2008, 21:04
- Tsikkel: BMW r1100gs
- Asukoht: Tallinn
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: Ural650
kalle7110 kirjutas:Originaal syyde peal jah,puhastasin kontakti ära ja säde olemas,aga no ei ole selle sädemega miskit peale hakata,sest lihtsalt ei käivitu!bensiin on,säde on ja see on ka köik
Tômba mootori eest see kaan maha mille taga on vànda ja nukkvôlli hammakad ja vaata kas asendid ôiged.mul kunagi tuli kumbki mutter lahti ja kiil vàlja ja enne kui sinna ette jôudsin sai ikka pàevi jebitud
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
- Asukoht: Saue vald
Re: Ural650
Proovi leida kuskilt lääne ratta süütepool millel on kaks väljundit!
Need vene poolid on üsna tundlikud kõiksugustele kõrval mõjudele (niiskus, nõrk vool jne.).
Mina vahetasin endal elektroonilise vastu ja ma pean tunnistama, et ma ei tea mis on kehvasti käivituv URAL!
Lähed garaaži, lülitas sisse massi, avad kraani (ei ujuta), ootad 30sekundit, lööd 3-5 korda vänta, keerad süüte sisse ja lööd käima (vahest peab lööma 2-3 korda)!
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Ural650
Nii vahepeal olen isegi söita saanud(viga oli karpades)aga probleem endinekäima saada peavalu,kui siis ainult topkaga,aga kui käima olen saanud siis käib hästi!Olen väsinud nüüdseks nendest originaal karpadest,soov on need välja vahetada,mida soovitate peale panna?kellel kogemust millegi muuga?
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Ural650
Kunagi lapsepõlves naabrimees mängis jawa karpadega, vist olid 638 omad, sai jutujärgi umbehää, ise ei olnud adekvaatne hindaja tol aal.
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Ural650
kalle7110 kirjutas:Nii vahepeal olen isegi söita saanud(viga oli karpades)aga probleem endinekäima saada peavalu,kui siis ainult topkaga,aga kui käima olen saanud siis käib hästi!Olen väsinud nüüdseks nendest originaal karpadest,soov on need välja vahetada,mida soovitate peale panna?kellel kogemust millegi muuga?
K68 on väga popp. Ei ole imerohi. Selles mõttes, et pole välistatud, et saad ka neid regulllida ja remontida. Aga tehniliselt on nad vanadest minu arvates üle...
Ma ei mäleta kuidas Uralil aga Dnepril on tavaliselt vaheflantse vaja, et K68 peale panna.
Edu!
Re: Ural650
Peal pekar karpad,ning pill käivitub hästi,olen isegi söitnud aga mured ei löppe,nyyd asi selline et silindrid käivad kordamööda,panen käima,vötan piibu maha,miskit ei muutu,käib edasi,ning siis mingi hetk sureb välja,piip peale tagasi,löön uuesti käima ning samamoodi teise silindriga!on kellegil taolist mure olnud?sädet kontrollides on mölemiga asi ok
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Ural650
Saan eru et süüde on endiselt originaal?
Viska see käkk minema sealt ja leia alternatiiv. Need vanad originaalsüütepoolid teevad imesid, sõltuvalt nii temperatuurist kui niiskusest.
Samamoodi kunagi võidelnud nendega, niisama on säde kena, surve all silindris ei toimu midagi. Säde läheb alati sinna kuhu tal on lihtsam ja lühem tee.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Ural650
Easthighway poest saad uue süüte. Jah maksab tõesti raha, aga sätid üks kord paika ning edasi unustad oma mured ja saad sõita. Omad kogemused. Muidugi võid edasi n*ssida ajusid ning mõelda kuhu säde seekord läks...
Edit: Lisaks saad Easthighways kohapeal küsida väga palju tarkust juurde.
Re: Ural650 [projekt]
Syude on endiselt originaal,sest kuni siiani ta täitsa toimis,aga uurin asja mis lahendusi on?
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Ural650 [projekt]
Hetkel on kõige lihtsam seletus see, et sul on uute karpadega segu lahjem kui oli vanadega. Lahjema segu süütamiseks on vaja kõrgemat pinget. Mida soojemaks käib mootor, seda kõrgemaks tõuseb kompressioon ja seda suuremat pinget on vaja segu süütamiseks. Ilmselt originaalsüsteemis tekkib ülekoormus ja säde paneb sul lihtsalt mättassse kas süütepoolis endas või märkamatult kuskile mujale.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.