TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: TS Laevade vastutus, kui tsikkel külili läheb

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Mina isiklikult ei ole kinnitanud kunagi ühtki tsiklit ei Eesti saartevahelistel praamidel ega ka Taani-Saksamaaa vahel näiteks. Minule jääb üsna arusaamatuks, kuidas saab üks normaalne tsikkel seal ümber minna. Enne lõpetavad need praamid lainetuse tõttu liikumise kui hakkavad niipalju kõikuma, et tsikkel selle tõttu ümber läheb. Isegi kui see praam kaid rammib, siis ei teki sellist tugevat jõnksu, et see tsikli pikali sunniks. Olles näinud teeninduses tublisti tuhandetes erinevaid tsikleid ja seda kuidas inimesed nendega ümber käivad, siis mina ütleksin paar põhjust ja paraku on nendes süüdi omanikud ise, kes ei oska kas tsiklit jala peale panna või siis on tsikkel sellises vedrustuse/küljejala olukorras, et see kukub ümber ka siledal maal suurema tuulega.

Esmalt - kuidas siis tsikkel toestada? Küljejalale ja käik sisse ning kui on tegu kaldpinnaga, siis kalle peab olema eest tahapoole ehk siis kui hakkabki liikuma, siis vajub ülivähe tahasuunda.

Mis tehakse valesti, esimesed meelde tulevad võimalikud variandid:

  1. Tõmmatakse keskhargile - tunduvalt ebastabiilsem kui küljejalg, eriti aftermarket keskharkide korral.
  2. "Naistekas" - eest amortidest (ja võib-olla ka tagaamordist) on tsikkel madalamaks lastud ja küljejalg hoiab seetõttu tsiklit liiga püsti. Nii ta paremale pikali kukubki
  3. "Aprilia sündroom" - tubli ports RSV-sid on sellised, mis vajuvad nii sügavale küljejala poole, et võivad tõesti kukkuda lihtalt "üle jala"
  4. Pannakse korrektselt küljejalale aga unustatakse käik sisse panna ja tublimal kõikumisel võib liikuma hakata ja kukkuda
  5. Täiesti ebasobiv asukoht seoses kaldu asendi või mõne muu mehaanilise nüansiga, mis tõepoolest sunnib tsiklit liigselt kaldu vajuma või päris püstises asendis olema aga sellise variandi puhul mina isiklikult keelduksin sunniviisiliselt oma tsiklit sellisesse asendisse panemast. Omanik ise peab veenduma selles, et tsikkel ei ole algselt juba kukkumist soodustavas "poosis".

Kui keegi kolmas osapool lihtsalt ümber lükkab, siis selle vastu ei saa vast miskit teha.

PS! ma absoluutselt ei kaitse TS-laevade seisukohti (õigemini ma ei teagi neid), sest minul on nende uute praamide vastu oma kiiksud, mis mulle üldse ei meeldi aga see ei ole siin teema.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”