Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tort kirjutas:RasmusL kirjutas:Irual kirjutas:Huvi pärast: milline on kanalite pinnaviimistlus? Kas sisse on kergelt krobeline ja välja poleeritud?
Kõik on sile ikka seest, nii nagu peab
Irual uurib ilmselt seetõttu, et mõne teooria kohaselt on kareda seinaga sisselaskel poleeritud seina ees eelis. Lubavat rohkem õhuvoolu.
Niiöelda matt-sile on seest. Peegliks pole poleeritud midagi. Krobelised olid tehasest tulles. Sisselaske kanalid lihviti pm lihtsalt üle ning tehti natuke sujuvamaks see teekond sisselaske klapini. Suuremaks seal suurt midagi teha ei saa/tohi kuna pritsungibloki kummilutid on täpselt sisselaske kanaliga kohakuti ning kui kanaleid hakata suuremaks tegema siis jääks kerge "aste" vahele ning see ilmselgelt pole hea. Samamoodi sai väljalaske kanali teekond klapist kuni väljatulekuni tehtud palju sujuvamaks ning nüüd on ka terve klapi pindala kasutuses ka. Tehasest oli asi natuke poolikuks jäetud aga no ega seal keegi ei keskendu sellisele asjale nagunii.Väljalaske kanaleid sai küll suuremaks tehtud, nood olid ikka suht kitsad/väikesed. Sai võrreldud gsxr 1000 k4 klappe ning minu ratta omi ja z1000ndel on mõlemad nii sisselaske kui väljalaske omad umb 2mm suuremad, samas ka klapivedrud on 2x tugevamad Algul mõtlesin, et kas peaks kusagilt suuremad veel sebima, kuid siis Kosunen väitis, et originaalideat on rohkem kui küll. Kahju, et ennustada ei oska hp juurdesaamise osas. Üks drag auto oli saanud puhtalt kaane portimisega näiteks 80hp kuid eks see on igalpool erinev. Eks miskit ikka juurde tuli. Eriti ma loodan, et "gaasi vastavus" paranes kuna kaas hingab ju palju paremini kui tehasest ning selle taha nüüd power enam jääda ei tohiks
Ilusaid pühi kõigile!
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.