Tänavalegaalne ringrajaratas


Mustik
Postitusi: 81
Liitunud: 16 Apr 2007, 20:25
Tsikkel: r6 03(rimakas)-S1000RR
Tänatud: 2 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Mustik »

Tõstataks taas vana teema üles.

D klassis ei ole mõtet MITTE MIDAGI rattaga teha. Kukkumispunnid, kaanekaitsmed peale, peeglid kyljest ja rajale.

C klass:
Soovituslikud: Kukkumispunnid, kaanekaitsmed, uim (nõuetes), ringaraja gondlid.
Kui vasaku jala saapa nina käib vastu maad, siis tagurpidi käiguvahetus.
Ülekande muutmisega ei ole mõtet pead vaevata, 520 kett ei anna pm mitte midagi juurde.
OEM vedrustusest on kyll ja veel. Kui ratas käib põhja, otsige kangemad vedrud ette (tagumine naljalt põhja ei käi) .
Pidurid: Õli vahetada, õhk välja. Sõltuvalt mudelist ilmselt kestab 10+ ringi ja ei ole vaja vahetada pumpa ega ka voolikuid.

Mootori tuunimine... alates sellest, et enamus commandereid ei anna õige softi ja dynotamiseta yldse mitte midagi juurde... kuni selleni et +10 hp ei anna ringiajas suurt midagi juurde. Mõttetu

Pärnu kontekstis... harrastaja stock ratta murevabad ajad peaks olema vastavalt 1.22 (600) ja 1.20. (1000). Enne seda tuleb tegeleda endaga, mitte muretseda ratta pärast.
Siis võib mõelda shifterile, pumbale (et sõitu mugavamaks muuta).



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”