Tänavalegaalne ringrajaratas

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Räägiks siis ka paar sõna sekka. Masinaks 2011 CBR1000rr Ise sõidan nüüdseks juba Brembo pumbaga. Miks Brembo ?
Sest, et kõige suurem probleem originaalpumbaga minu jaoks ei olnud mitte läbivajumine vaid hoopis see, et heebli asend muutus sõidu ajal (õliks Castrol racing piduriõli) ja ilmselgelt ei ole seda aega võistluse aeg reguleerida (1-6 clickid) Bremboga seda jama ei ole, heebli asend on koguaeg paigas. Voolikud on mul originaalid, ei näe põhjust neid vahetada, toimetavad väga hästi. Õliks on Castrol SRF react racing õli. Ikka kõige parem sisse.
Klotsid soovitaksin originaalid panna, olen ka mina race klotse proovinud, kuid need tahavad pidevat kuuma saada. Originaal on koguaeg ühesugune.
Kokkuvõttes saab ka originaalpumbaga vähemalt 1.18 aega sõita nagu Mustik mainis. Aga õli siis vähemalt Dot 5.1 kõrgema kuumustaluvusega. Ise enne pumpa küll ei vahetaks kui 1000cc on midagi 1.19 käes, enne ei oma see küll tähtsust.

Investeerige REHVIDESSE ja VEDRUSTUSSE ja kui raha üle jääb siis muud asjad.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”