Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
eetarga kirjutas:Ja Sveitsi "case" on mingi määral sellepärast ohtlik, et kohtuotsus mis konfiskeerib sõiduk, baseerub kohtuotsus = arvamusega, et sa sõitsid meelega ! nii kiire, tekkisid ohtlik olukord, jne., = liisinguandja/kindlustusselts käsitlevad sellist olukord hea meelega sinu vastu, et saa ise tekkid meelega seda olukord, et nende vara ei ole enam olemas.
Siis on probleem käes. Surnud hobune suudad sa vist aastate jooksul kinni maksta, aga pauguga trahv plus terve varaväärtuse kattav summa, na tere hommikust Eestimaa
Ma endiselt ei saa aru kas liisingrattaga legaalsete kiirustega ei saa Sveitsis sõidetud või kus see probleem on? Või miks endiselt seda “Sveitsi” teemat heietad?
Ka ilma liisinguta võid omale kusagil välismaal sellise jama kaela tõmmata, et tulemuseks on n.ö. võlavangla. Kui sa omale viimaste sentide eest laenu/liisingu kaela võtad, siis on X korda suurem riskifaktor kohe tulevikku sisse kirjutatud ning kui ajude asemel pähklid on ning ka liiklusmärke ei suuda märgata/lugeda, siis on see veel X korda suurem. Nagu juba ennegi öeldud, oma võimalusi peab oskama arvestada kainelt ja võimalikke riske ka ette näha ning objektiivselt hinnata, siis pole vahet kas liisingus eluks vajalik või hobiasi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.