Rumalad või segased küsimused jms → Re: Segased küsimused jms
Re: Segased küsimused jms
Seal ju mumeelest kirjas, et see mõõtmine toimub mitte nüüd ja edaspidi ning alati tulevikus, vaid lihtsalt värskete "keskmiste" kogumiseks ja välja arvutamiseks praegu ja mõnda aega. Kirjas selge sõnaga ka see, et ei aeta taga mitte 1 kilo täpsusega reisijate massi speadimist lennu peale, vaid lihtsalt püütakse võimalikult täpselt ja kaasaegsete andmete põhjal estimate'de lennukite takeoff weighti, teadmaks et ei ületata max takeoff weighti ning teadmaks, palju kütust reis tarbib.
ranel, eks see on kindlasti tõsi, et 1kg punktis x mõjub teistmoodi kui punktis y aga katsu nüüd reaalselt mõelda ja aru saada, et selline mõjumine ei ole asi, millega mitmesaja tonnise kogumassiga lennuki lennutamisel keegi spets eriliselt täpselt arvestama hakkaks. kui lennu ajal kuskilt tagant otsast (mõnel lennukil näiteks on vets ainult kas ees või taga tunneli lõpus) näiteks tullakse lennuki etteotsa vabade kohtade peale peltsa järjekorda ootama 2kesi ning samal ajal veel terve cabin crew satub juhuslikult kogunema sinna ette otsa siis kujutad ette kui palju kilosid korraga asukohta vahetab?! juba puhtalt cabin crew pidev liikumine koos oma kärude ja osade reisijate sõelumisega on oma poole tonnise massi shift. seal on ikka HIRMUS palju neid pisiasju juba koos või mis. vahel re-positsioneeritakse mõni reisija lennu kestel for good ühet otsast teise jne (mulle endale on cabin crew poolt pakutud nö. paremat kohta kuskil lennuki teises otsas, kus oli rohkem jalaruumi ja sai tooli alla lasta, koos kaaslasega siis..). lennuki juhtsüsteemide jaoks on selline teatav massi ringi liikumine täiesti tavapärane scenario, mida lihtsalt kompenseeritakse hästi pisikeste steering input'dega. lennukit juhtinud ma küll ei ole, kuid lennuki mudeli automaatjuhtimissüsteemi kunagi simuleerinud küll, koos erinevate katsetustega massikeskme nihutamiseks ja muud parameetrid, mis seal rolli mängivad. natuke raketiteadus, aga mitte nüüd midagi nii erilist ka...kõike saab tasakaalustada mingite väärtuste piirides ja juhtsüsteem ise mõõdab ning muudab oma juhtparameetreid igas ajaühikus. ei tasu üle mõelda selliseid asju.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.