Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Nädalavahetusel tõstsin korra paagi uuesti peale ja lasin ratta soojaks ning mõõtsin ära kompressioonid. Mõlemad silindrid 11,5 bar. Vähemalt see on aktsepteeritav.
Ütlasi võtsin lahti sidurikaane.
Momendil polnud õiget tööriista käepärast, et korv lahti võtta aga käega katsutavat lõtku ei olnud ja siduriketaste asendi järgi võib järeldada, et see on varasemalt lahti võetud. See, kas ka mingi modifikatsioon on tehtud selgub hiljem kui saab edasi lammutada.
Hetkel veel tulede mittepõlemisele jaole ei saanud. Kui kaitsmekarbis õigesse kohta voolu peale ühendasin siis sain laternad põlema. Selgus, et rattal on endiselt ees UK tuli millega meitemail liigelda ei tohi.
Mootorist eespool asuvate pistikute klemmid olid kõik korrudeerunud ja sitakihi alt tuli välja ka päris korralikult söövitunud mootoriosad. Korrosiooni kahjustusi on omajagu.
Laenasin endoskoopi ja heitsin pilgu paagi siseküljele mõlgi kohal - korralikult roostes.
Üldse tuli nähtavale igasugu pornograafiat.
Eeldan, et alljärgneval pildil ära murdunud korpuse tükk ei oma suuremas plaanis tähtsust? St selle pärast ei peaks muretsema või sinna midagi aretama hakkama?
Hammakateks ees JT 17 hammast ja taga 41.
Hetkese seis.
Nüüd vaja sebida kuskilt originaal või analoog võti, et mootor maha saada ja midagi katkise mootorikinnitusega ette võtta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.