Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Aeg hakata uut remondipäevikut pidama. Seda esialgu natuke nukrama tooniga kui paar päeva tagasi lootsin.
Viimased 5 aastat TDM 850'ga liiglenud ja ei olnud tegelikult plaanis lähiajal ratast välja vahetada. Jõulude paiku tekkis mingu uit mõte kevadeks DL1000 ligi võtta kuid matsin selle mõtte peale mõningast kalkulli maha.
Kogemata komistasin aga nädala alguses ühe FB postituse otsa kus kommentaarides pakuti Tartus asuvat 2002 aastal tehasest välja veerenud V-Stromi millel kellal 38k. Süda ei andnud rahu ja käisin vaatamas. Rattal ÜV ja kindlustus puudusid seega tegin garaažide vahel vaid väikse ringi - pidurdas ja sidurdas (sidurist tingitud kolinat ei olnud). Müüja sõnul tema viimased 3 aastat omanik olnud, rata eest ilusti hoolt kandnud ja endale ehitanud, üle värvinud, 300km tagasi KÕIK kuluosad vahetanud ja ratas avariides pole olnud ning kukkunud ka mitte. All olid 2 aastat vanad Heidenau K60 Scout rehvid, ketijooks paistis ok ja piduritel klotse jätkus.
Mõned eelmise omaniku saadetud pildid:
Omaniku sõnul tõstis ratast 3cm kõrgemaks, et parandada maastiku läbivust. Mina oma 180cm pikkuse juures ei oleks pidanud http://cycle-ergo.com/ admetel originaaligagi kandu maha saama kuid kannad ma maha sain. Istme olevat võtnud ühe 650 pealt (pidi masinaid maale tooma ja neid siis siin edasi müüma).
Sõidu ajal oli kuulda veidi plasti kolinat. Kuna kellade ümber olev plastik oli mõrades siis kirjutasin selle nahka. Värvitöö oli nagu oli aga paar meetrit eemalt ei karjunud silma miskit, lenksu küljes rippusid lahtised juhtmed, rutskasoenduseteks olid elemendid mis el.teibiga installeeritud, kellade ümbert "rõngad" puudu aga esmapilgul midagi rohkemat väga silma ei hakanudki. Eks igaüks pole selline pedant ka nagu mina. Moto oli kuiv, mootori töös imelike helisid ei kostunud ja need mõningad vead kosmeetilised. Saime omanikuga kokkuleppele ja järgmine päev tõi bussiga kohale.
Ööga olla rutskasoendused aku kuivaks imenud, seega jäi üle poole h hiljaks ning andis aku lihtsalt pihku. Käivitada ei õnnestunud ja kuna aeg pressis peale lükkasin ratta lihtsalt garaaži alla, vormistasime dokumendid ning läksime kumbki omateed.
Õhtul peale tööd jooksin garaažist läbi panin aku laadima, käivitasin ja vaatasin tuled üle. Lähituled ei põlenud. Polnud siis rohkem aega süveneda ja käisin eile õhtul siis asja uurimas.
Ei olnud plaanis enne ratast lahti kiskuda kui TDM koos ja nö jalust ära aga läks vähe teisiti.
Tuuleklaas liikus pool cm küljelt küljele ja hakkasin järjest arutama.
Ninas ei olnud ühtegi plasti millel mõni kinnitus või ise katki, mõned nipukatega kokku tõmmatud:
Osasid plaste polnud värvimiseks maha võetud, kinnituspoldid üle värvitud, osadel sisekandid maha keeratud:
Plastide alt tuli välja veel üks ebameeldiv üllatus:
Et kõiki plaste kätte saada eemaldasin kaitserauad ja nende alt tuli ka üks üllatus välja. Mootori kinnitus mõrades
Teibi hunniku alt tuli välja selline asi:
Eeldan, et punase-valge juhe ühest pistikust puru läinud ja siis on nii jätkatud.
Lenksul oli vana rutskasoenduse lüliti ja otse akule ühendatud (vooluall) lahtised juhtmed:
Ehk siis on vanad rutskasoendused puru läinud või ise lahti ühendatud ja nende peale on siis otse akult ühendatud uued elemendid mis teibiga rutskale installitud.
Maha monteerisin mõned vanad lambi vms juhtmed:
Küünal nägi välja selline:
Õhfilter oli laipu täis.
Päeva lõpuks nägi ratas välja selline
Fikseerin ka odo näidu 38 378. Kodanik Härg seda ratast vist kunagi omanud ja teadis rääkida, et näit on tegelikult miilides.
Tulede mittepõlemise põhjuseni ei jõudnudki. Lähituled peaks põlema mõlemas laternas nagu kaugtuledki nagu ma aru saan?
Ehk siis tegemist on küllaga. Plastid mida saab parandada lähevad parandusse, paar tk peab vist asendama. Siis ületuise.
Mootori kinnitus kas keevitusse või väljavahetamisele. Paaki peab vaatama mis teha. Kas on seest juba roostes? Kas on pointi seda välja ajama hakata või kahjustab see pigem rohkem paagi sisekülge?
Aga noh...kevadeks saab vast kosmeetiline pool korda ja kuluosad vahetatud. Sõidab ühe hooaja ära ja vaatab kas see ratas on mulle.
Lugupidamisega
Martin
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Lust lausa ausate müüjate kirjeldusi pildimaterjaliga kõrvutada.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Võiksid ju teha copi/paste siia ka om lepingust, kus müüja nimi kenasti peal.
Teistele hoiatuseks, et kellega ei tohiks tulevikus dilli teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
FB's ta oma nime ja näoga esineda ei julge. Asju müüb seinast seina erinevates foorumites/FB gruppides. Masinad mida müüb ei pruugi tema nimelgi olla. Kui pärisin, et kui kolm aastat sinu oma miks siis alles eelmisel kevadel ümber regasid siis ütles, et ta seni sõitis teise masina numbriga mis oli A2. Ma esimest korda vaatamas käisin siis oli konkreetse masina reg number GS'i küljes mida ka müüb. Ehk siis sõidab erinevate masinatega ringi millel pole õiged numbrid küljes jne. Pildid ja küsimused on talle ka esitatud. Iga asja kohta teeb suuri silmi, et tema ei tea midagi või leiab uue vale mis eelmise valega vastuolus. Või siis et ÜV eelmine aasta läbis ja tegelikult eriti sellega sõitnud ei olegi ning ega need asjad sõitmist sega jne. Ei viitsi oma aega ega närve enam ta peale raisata. Eks igal oinal ole oma Mihklipäev.
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Head aastalõppu kõigile !
Kuna see tõesti on kunagi minu ratas olnud, siis kirjutan ka paar sõna siia.
Kõigepealt Martinez, ära põe, rattal pole häda midagi. Sõidab ja pidurdab normaalselt, jooksud on sirged ja 15 aasta vanuse ratta jaoks on need probleemid , mis sa kirjutasid loomulikud. Natuke elektritöid, natuke plastiparandust ja ongi jälle ornungis.
Paljud neist loetletud vigadest olid rattal küljes juba enne, kui mina selle ostsin. Oli veel vigu ( ketiratta laager, rehvid), mille sinule müünud kodanik on parandanud. Aga kuna ostmine oli suhteliselt kilohinnaga siis mina pigistasin nendele puudustele silma kinni. Tegin selle rattaga täpselt ühe pika reisi ja seal oli mul temaga täpselt 0 probleemi. Kütust kulus vähem, kui 10 aastat uuematel ratastel ja sõidumugavus oli kaugelt üle seltskonnas olnud baigi ja kroomimeestest.
Müüsin ka kilohinnaga või pisut alla selle. Parandada ei viitsinud, kuna mulle VStrom lihtsalt suuruse tõttu ei sobi.
Kõik, mille kohta müüja sulle küsimise peale otseselt valetas, peaks ta hüvitama muidugi. Ülejäänu jäi küsimise taha vist …
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Ega ei põegi. Ei ostnud uut ratast ja teatava kuluga olin arvestanud. Samas mul põhimõtteliselt korras ratas garaažis olemas ja karjuvat vajadust uue järgi polnud. Soovisin ratast mida veidi endale mugavdada ja siis muretult sõita. Kui oleksin teadnud, et 300€ maksnud värvitöö on sellise kvaliteediga (+muud välja tulnud asjad) siis oleksin seda ka hinnapakkumise juures arvesse võtnud või muretult oma TDM'ga edasi sõitnud. Olen enam kui kindel, et sellest saaks/saab ka sobiv ratas minu standarditele aga see nõuab lisa väljaminekuid mida müüja jutu järgi ei peaks tegema/on tehtud ning oleksin saanud selle raha eest soovitud lisasid külge kruvida.
Härg, kas sa saaksid palun välja tuua need vead mis sinu ajal juba rattal küljes olid? Kas selline värvimine oli juba siis tehtud? Paak lömmis? Uus omanik vigadest teadlik?
Meeleolukat aastavahetust soovides
Martin
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Värvimist ei olnud. Paagi kohta ei tea, ma plaste maha ei kakkunud. Olid liimiga plätserdused, kuna minust eelmine vend oli rattavõistlusi turvamas ja liimis vilkurid gondlite külge. Rutskasoendused olid juba siis otse ühendatud. Sadula kohta ma sulle juba kirjutasin.
Lisaks oli sulle ratta müünud tüübil tõesti dokkideta 650 ne dl. Küsi ta käest juppe, ta saab sind aidata
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
See ratas olla läinud juba. Paak väidetavalt 2x maas käinud aga müüa ei tea mõlgist midagi, või sellest et gondlid nipukatega kinni tõmmatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Nädalavahetusel tõstsin korra paagi uuesti peale ja lasin ratta soojaks ning mõõtsin ära kompressioonid. Mõlemad silindrid 11,5 bar. Vähemalt see on aktsepteeritav.
Ütlasi võtsin lahti sidurikaane.
Momendil polnud õiget tööriista käepärast, et korv lahti võtta aga käega katsutavat lõtku ei olnud ja siduriketaste asendi järgi võib järeldada, et see on varasemalt lahti võetud. See, kas ka mingi modifikatsioon on tehtud selgub hiljem kui saab edasi lammutada.
Hetkel veel tulede mittepõlemisele jaole ei saanud. Kui kaitsmekarbis õigesse kohta voolu peale ühendasin siis sain laternad põlema. Selgus, et rattal on endiselt ees UK tuli millega meitemail liigelda ei tohi.
Mootorist eespool asuvate pistikute klemmid olid kõik korrudeerunud ja sitakihi alt tuli välja ka päris korralikult söövitunud mootoriosad. Korrosiooni kahjustusi on omajagu.
Laenasin endoskoopi ja heitsin pilgu paagi siseküljele mõlgi kohal - korralikult roostes.
Üldse tuli nähtavale igasugu pornograafiat.
Eeldan, et alljärgneval pildil ära murdunud korpuse tükk ei oma suuremas plaanis tähtsust? St selle pärast ei peaks muretsema või sinna midagi aretama hakkama?
Hammakateks ees JT 17 hammast ja taga 41.
Hetkese seis.
Nüüd vaja sebida kuskilt originaal või analoog võti, et mootor maha saada ja midagi katkise mootorikinnitusega ette võtta.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8823
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 346 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
seda hammaka kaant tasub hooaja jooksul mitu korda lahti võtta ja keti ümbrust puhastada. Miks? Hammakale ei ole kuigi suur probleem aga see sidurisilinder ja pulk seal vahel ei kannata pikalt tökati sees olemist. Silinder õnneks ei ole ulmekallis 70€
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Piipz kirjutas:seda hammaka kaant tasub hooaja jooksul mitu korda lahti võtta ja keti ümbrust puhastada. Miks? Hammakale ei ole kuigi suur probleem aga see sidurisilinder ja pulk seal vahel ei kannata pikalt tökati sees olemist. Silinder õnneks ei ole ulmekallis 70€
See õnneks sellel rattal suhteliselt lihtne. Ise oleks korra aastas teinud aga tänud soovituse eest.
Ega sa endal tulede/starteri/killswitchi lahti ei ole võtnud?
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Ma eile võtsin lahti.
USA foorumite järgi on lähitulede mittepõlemisel põhjuseid reeglina kolm.
- Käivitusnupp (tulede vool käib läbi, 110-120W käivitades ja sulatab ühendused).
- Pistikud vasakul plastikute taga ei anna ühendust korrosiooni tõttu või siis on sulanud
- Pistikud radika taga on sulanud või korrodeerunud.
Tulede juhtmestik kehvasti teostatud ja need mured vaevavad veel 2014 aasta mudeleidki.
Ennetava abinõuna kasutatakse releesid ja otse akult ühendusi ning jäätakse olemasolevad juhtmed vaid releesid juhtima.
Kuna kolm pistikut ninas, millest tulede juhtmed läbi jooksevad, sai juba lahti võetud ja puhastatud siis otsustasin eile paremal käel oleva lülitite korpuse lahti võtta ja ära puhastada.
Võtsin lülitid lahti, puhastasin kontaktid ja ladusin kokku tagasi. Algul oli tükk pusimist aga välja rehkendasin mis järjekorras seda tegema peaks. Panen siia teistele ka ülevaate tuleviku tarvis.
Starteri nupp sisse:
Starteri kontaktplaat sisse ja killswitchi juhtmed naga taha:
Starteri nupu vedru sisse:
Starteri nuppu fikseeriv "rakis" sisse:
Tulede lüliti sisse:
Ja tulede lüliti hoob:
Fikseerisin kruvitava kinnitusega juhtmed ja panin lüliti kokku tagasi.
USA V-stromi omanikega suheldes tuli välja, et seal ei olda sellist lülitit nähtudki. Minu arusaamade järgi sellisel ei tohiks olla ka seda lüliti siseste klemmide ülekuumenemist ja sulamist. Sõbra SV'l on aga selline nö tulelülitita starteri nupp peal millel see probleem esineb (samad on USA's V-stromidel peal).
Süvenesin natuke uuesti manuali. Minu arusaamade järgi saab olla veel kolm põhjust miks tuled ei põle.
- Kaitsmeplokist vasaku käe tulelülitini viiv lähitule kaabel on kuskilt katki
- Samas ahelas olev pistik ei anna ka peale puhastamist piisavalt ühendust
- Vasaku käe kaug/lähitule lüliti on vigane.
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Selle esitule osas kontrolli tulevihu kuju seinal. Mul Varadero tuleklaasil on ka nooled teises suunas ja ei tohiks nagu kasutada aga kuna tegemist sileda klaasiga, siis sõitsin ülevaatuspunkti asja kontrollima, et kas lastakse läbi või ei. Pani aparaadi ette ja tulevihk oli õiges suunas. Ma ei saagi aru, mis seal tehtud on. Äkki on ainult tule refelektor vahetatud või on mingil põhjusel tuleklaas vahetatud (vigastuste järgi on tsikkliga ilmselt kukutud). Ei osanud mulle asja seletada ka ülevaataja. Nentis ainult, et nooled tuleklaasil näitava vasakpoolse liikluse tuld aga tulevihk oli parempoolse liikluse jaoks. Jäi seekord uue tule ost ära aga eks tulevikus võib sellega probleeme veel tekkida. Sõltub ülevaataja mõistlikkusest või Maanteameti ja politsei nõudlikkusest.
Martinez kirjutas:Nädalavahetusel tõstsin korra paagi uuesti peale ja lasin ratta soojaks ning mõõtsin ära kompressioonid. Mõlemad silindrid 11,5 bar. Vähemalt see on aktsepteeritav.
Ütlasi võtsin lahti sidurikaane.
IMG_20180113_211300.jpg
Momendil polnud õiget tööriista käepärast, et korv lahti võtta aga käega katsutavat lõtku ei olnud ja siduriketaste asendi järgi võib järeldada, et see on varasemalt lahti võetud. See, kas ka mingi modifikatsioon on tehtud selgub hiljem kui saab edasi lammutada.Hetkel veel tulede mittepõlemisele jaole ei saanud. Kui kaitsmekarbis õigesse kohta voolu peale ühendasin siis sain laternad põlema. Selgus, et rattal on endiselt ees UK tuli millega meitemail liigelda ei tohi.
Mootorist eespool asuvate pistikute klemmid olid kõik korrudeerunud ja sitakihi alt tuli välja ka päris korralikult söövitunud mootoriosad. Korrosiooni kahjustusi on omajagu.
cor.jpg
IMG_20180113_202704.jpg
Laenasin endoskoopi ja heitsin pilgu paagi siseküljele mõlgi kohal - korralikult roostes.Üldse tuli nähtavale igasugu pornograafiat.
Eeldan, et alljärgneval pildil ära murdunud korpuse tükk ei oma suuremas plaanis tähtsust? St selle pärast ei peaks muretsema või sinna midagi aretama hakkama?
IMG_20180114_210032.jpg
Hammakateks ees JT 17 hammast ja taga 41.Hetkese seis.
IMG_20180114_194344.jpg
Nüüd vaja sebida kuskilt originaal või analoog võti, et mootor maha saada ja midagi katkise mootorikinnitusega ette võtta.
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Tulel "klaasil" ei ole mitte ühtegi märki (vähemalt mina ei suutnud tuvastada). Refelktoritel on kalded valed ja kui valge paber tule ette panna siis joonistuvad need ka ilusti paberile. Timmida ei ole seal kahjuks midagi.
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Tulede saaga jätkuks kiskusin lahti ka vasaku käe lülitid. Üllatus üllatus - korrosioon:
Jootest lahti kaabel hoidis end veel paari kiuga kinni.
Puhastasin lüliti, jootsin juhtme tagasi kinni ja käisin asjaosalised pistikud ka veel peene liivapaberiga üle.
Tulemuseks süüte sisse keeramisel põlev vasakpoolne latern ja hõõguv parem. See mis asendis tulede lüliti ise on lähitulesid ei huvita. Off/gabariidid/On liigutamine paneb ainult gabariidid põlema.
Testiks installeerisin vahele ka relee kiti mis jaapanist kohale jõudis. Nende abil lõid mõlemad laternad korralikult põlema. Tulesid aga välja lülitada ei õnnestu. Juhtmeid liigutades hakkasid ka releed sisse välja plõksima. Ehk siis saaga jätkub. Järgmisena vist kaotan vasakut lülitit ja ülejäänud juhtmeid ühendava pistiku ära. Joodab juhtmed kokku. Üks potensiaalne (proovi korra veel) murekoht vähem. See neil teada tuntud probleemne koht.
Vahepeal jõudis minuni ka uus paak:
Ja uus tuli:
Viimane saadeti küll VIN koodi alusel ja minuni jõudis sama tuli mis ees. Lubati ringi vahetada.
Kuna siduri viimane/pealmine ketas oli "valesti" tagasi pandud tekkis soov teada saada kas sidurit on moditud. Kiskusin selle lahti.
Modifikatsioone tehtud ei ole aga samas lõtku ka ei tuvastanud ja nägi välja nagu uus. Eeldan, et OEM oma vastu vahetatud mingi hetk. OEM tihend vahele ja ladusin kokku tagasi.
Veidi asjade harutamist, jõu ning ilunumbreid ja sain mootorigi maha.
Mootori lasin alla koos kinnitustega, ei olnud selleks vaja eraldi spetsiaalset võtit. Raami alumise poldi otsas olnud väike mutter tuli käega lahti. Suured on ainult vasakpoolse mootori kinnituse ja kiige kinnituse küljes. Neid ei ole aga vaja hetkel näppida.
Parem mõrades kinnitus ei vajanud küll eemaldamiseks spets võtit aga ei saanud ka valutult seda lahti. Proovisin kõiki võtteid mida teadsin aga ühes tükis ta välja ei tulnud.
Mul endal nagu kahe kõrva vahele jäänud, et sellisest materjalist poldid ei käi aluplokiga kokku.
Sabaraam vist teise ratta pealt, roostes ja nähtav osa tuimalt spreiga üle tõmmatud.
Võtsin maha ka juhtmestiku, et seda oleks lihtsam kontrollida/parandada ning tule mis nagunii läheb vahetusse. Ja nii ta siis minust nädalavahetusel maha jäi.
Eile sain keevitajalt kätte mootorikinnituse.
Võiks teine kesta küll.
Järgmiseks siis:
- Mootor puhastada
- Sissemurdunud polt eemaldada
- Klapid regullida
- Juhtmestik parandada
- Nina raam eemaldada, roostest puhastada ja värvida
- Sabaraam roostest puhastada ja üle värvida
- Staatori magnetid üle vaadata ja vajadusel kinni/üle liimida.
Eks viimase ülesande käigus ole näha kas õnnestub seda geneka kaant veel kasutada või peab välja vahetama.
Süütevõti on erinev bensiinipaagi ja kiivriluku võtmest. Ehk on mõni võtmemeister nõus viimasel kahel nuute vahetama, et saaks kõik ühest võtmest toimetama.
-
- Postitusi: 983
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
tere
väga mõnus teema talviseks lugemiseks. luku muukidega saab ise ilusti hakkama, lukud väga lihtsa ja loogilise ehitusega. vaja vaid puhast tööpinda ja rahulikku keskkonda.
peamine probleem tsikli lukkude puhul on asjaolu, et südamik kokku valtsitud ja muukidele ei pääse ilma lammutamata ligi ja viisakalt lammutamine/kokkupanek tihti ei õnnestu. üheks variandiks on ka muukide "parajaks" viilimine. võtad näiteks penapaagi korgi niipalju laiali et saad lukusüdamiku kätte, pistad vale/uue, ühesõnaga selle võtme mille järgi tahad teha sisse ja viilid endiselt väljaulatuvad muugiotsad maha. keegi neid lukke "muukima" kunagi ei hakka seega kui midagi hoidma jääb pärast on piisav ju.
kui saad südamiku lahti siis tõstad muugid niipalju ringi kui saad ja need mida sobivaks ringi tõsta ei saa need jällegi viiliga parajaks. korgi lukusüdamik tasuks välja lammutada ainuüksi juba puhastamiseks. kindlasti mingilmääral sitta täis ja/või oksudeerund. eile just tegin enda tsiklil penapaagi korgi hoolduse ja kuigi enne töötas ka siis nüüd töötab paremini.
Jõudu ja edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Tänud Kibu! Võtsin täna asja ette:
Veidi pusimist ja sain paagiluku süüteluku võtmega avama. Kiivrilukusti sain ka lahti aga seda ei hakanud modima kuna unustasin ära, et iste käib ka lukku ja see mehhanism istub hetkel garaaži all. Kui saan tolle luku ka lahti siis tõstan muugid ringi ja vaatan mida viilida vaja.
Staatori kaane võtsin maha. Viimane paistis täitsa ok.
Kolm mähist olid natuke väsinuma välimusega aga ei midagi hullu (vist?)
Magnetid olid ka kõik omal kohal:
Välisma foorumitest teati rääkida, et alla 2004 aasta mudeleid see väga ei puudutagi aga targem järgi vaadata.
Kui kaan juba maas on siis võiks ehk magnetite vahele nö JB weldi teha? Kahekomponentse epoga mõned saarekesed, et ei oleks võimalik ka parema tahtmise juures liikuma hakata. Aga kas seda peaks metalli või alumiiniumi osakestega liimiga tegema?
Küljejala anduri kaablil peaks olema vist olema mingi kummilutt mis peaks staatori kaane ja mootori vahel olema, et vältida läbikulumist?
Seda seal igatahes ei olnud ja kablite isolatsioonid olid juba läbi hõõrutud. Termokahanevaga sai olukorda parandatud.
Mille kuradiga need metallpinnad puhtaks saab mis originaaltihendi määrdega koos on? Olen kraapinud plastkaardiga, hõõrunud kaltsuga, paberiga, pesnud break cleaneriga ja uuesti eelnevaid etappe korranud aga haljaks ei saa. Mingi kiht jääb ikka alles.
-
- Postitusi: 1182
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Martinez kirjutas:Mille kuradiga need metallpinnad puhtaks saab mis originaaltihendi määrdega koos on?
Karukeelega...
G
-
- Postitusi: 983
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
kui ma nüüd õigesti aru saan millest jutt (originaaltihendi määre) ... kuiv karukeel on vahest liiga karm minuarvates aga karukeel ja wd40 või muu õli on ok tihendi pinna puhastamiseks. vahest läheb jah tihend pm keskelt pooleks ja sellisel juhul olen ka suurema osa maha lõigand ettevaatlikult vaibanoa teraga (või olid klaasipuhastus terad) ühelt poolt kaldus ja väga siledad peavad olema.
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Vahepeal said kõik lukud ühe võtmega keerama. Nüüd vaja seda vaid paljundada. Immot vist sellel olla ei tohiks.
Eile võtsin TB tuppa, et elektroonika küljest arutada ja uuel nädalal lasta ultraheliga puhtaks lasta. Näeb teine päris väsinud välja.
5 polti olid nii kinni roostetnud, et ei olnud tolku ka WD40 nega tundide kaupa leotamisest. Enne andsid ristpea ja torksi kandid järgi. Relakas, kuumapüstol ja väike Makita "täristaja" aitasid lõpuks hädast välja.
Mõlemad pihustipesad olid mingit ollust täis.
Kes teab mis seisus pihustid ise on.
Kõik elektroonilised komponendid peale sekundaarse klapi mootori sain eile maha.
Täna eemaldasin siis klapi, selle võlli ja muu sinna kuuluva. Tundub, et mähist hoiab oma kohal veel vaid see kontaktpind:
Leotasin WD40ga ja üritasin alt poolt poldiga survestades seda välja keerata aga ei miskit.
Hetkel tundub, et vaja ikkagi need neli tikkpolti kätte saada ja siis mähis kogu nö raamiga välja tõsta.
Ümar osa 6,5mm ja paralleelne osa 4.9mm. Kas kuskilt oleks võimalik ka spetsiaalset võtit saada selle avamiseks?. Kullinokad ja tellitav võti on kuskil kindlas kohas mida hetkel ei suutnud tuvastada ja kardan, et nendega rikun pinna ära. Narr lugu kui nüüd selle mähise pärast jääks kogu see roostekäkk puhastamata.
-
Teema algataja - Postitusi: 405
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Never mind. Võtsin ühe võtme, alsin ühe otsa maha, puurisin, viilisin ja sain mootori lahti.
Ladusin kõik vajaliku kokku tagasi ning ehk saab uuel nädala asja viisakamaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Ma olen ka nende nö plekkvõtmetega saanud erinevaid asju lahti keeratud,sest neid saab kergelt ise tuunida.
Tubli ettevõtmine sul, inimkond saab ühe käestlastud asja jälle igati ontlikuna tagasi ja eelmine omanik ei tunne seda ratast ilmselt peale taastamist enam äragi.Pelgalt remondiks ei saa seda vist nimetada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 983
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
urmas66 kirjutas:Ma olen ka nende nö plekkvõtmetega saanud erinevaid asju lahti keeratud,sest neid saab kergelt ise tuunida.
Tubli ettevõtmine sul, inimkond saab ühe käestlastud asja jälle igati ontlikuna tagasi ja eelmine omanik ei tunne seda ratast ilmselt peale taastamist enam äragi.Pelgalt remondiks ei saa seda vist nimetada.
sellise inimese silmale, kellel tsikkel nii käest ära lastud, ei muutu suurt midagi. ta lihtsalt ei näe ja kõik. kommentaar oleks umbes selline, et "oot mis sa siin tegid? täpselt samasugune on ju!? kui ma oleks tsikli puhtaks pesnud oleks kindlasti täpselt samamoodi välja näinud, polnud tal häda midagi. a nahui ma sest pesen niikuinii läheb ju uuesti mustaks." või siis "missa tast lakud, tarbeese ju".
-
- Postitusi: 983
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Martinez kirjutas:Leotasin WD40ga ja üritasin alt poolt poldiga survestades seda välja keerata aga ei miskit.
Minuarvates WD40 pole suurem asi leotaja. sellise projekti tarbeks mõistlik vast spets eraldusõli soetada. kuigi need on kah enamus pasad ja head praegu soovitada ei oska. ehk keegi teine teab milline hästi töötab?
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Würthil pidi mingi hea möga olema, millega asju lahti saab. Täpsemalt ei tea.
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Minuarust töötavad kõik MoS2-d üsna ühtemoodi, vähemalt pole vaatamata kõigi maailmatarkade soovitustele suutnud leida ühtegi, mis teise järelt kinni jäänud asju lahti teeks. Võta CRC või Liqui Moly võimisiganes, mis su kohalikus poes riiulikaup on.
WD40 kõlbab ainult üheks asjaks, ehk mandritevahelise ballistilise raketi kaitseks korrosiooni vastu. Kõigiks muudeks rakendusteks leidub oluliselt paremaid jooke.
Mis puudutab teemat "eelmine omanik on käest ära lasknud", siis ma isiklikult vist ei julgeks teemaalgatajale mitte midagi müüa - pärast saan foorumist lugeda milline kabi ma ikka olen, sest ei võtnudki 16 aasta kaugusele ette mõeldes iga talv TB-sid maha, ei puhastanud pihusti auke ja määrinud keermeid hellalt vasemäärdega
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
KIBU kirjutas:urmas66 kirjutas:Ma olen ka nende nö plekkvõtmetega saanud erinevaid asju lahti keeratud,sest neid saab kergelt ise tuunida.
Tubli ettevõtmine sul, inimkond saab ühe käestlastud asja jälle igati ontlikuna tagasi ja eelmine omanik ei tunne seda ratast ilmselt peale taastamist enam äragi.Pelgalt remondiks ei saa seda vist nimetada.sellise inimese silmale, kellel tsikkel nii käest ära lastud, ei muutu suurt midagi. ta lihtsalt ei näe ja kõik. kommentaar oleks umbes selline, et "oot mis sa siin tegid? täpselt samasugune on ju!? kui ma oleks tsikli puhtaks pesnud oleks kindlasti täpselt samamoodi välja näinud, polnud tal häda midagi. a nahui ma sest pesen niikuinii läheb ju uuesti mustaks." või siis "missa tast lakud, tarbeese ju".
Nii on,kahjuks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Jesper kirjutas:Minuarust töötavad kõik MoS2-d üsna ühtemoodi, vähemalt pole vaatamata kõigi maailmatarkade soovitustele suutnud leida ühtegi, mis teise järelt kinni jäänud asju lahti teeks. Võta CRC või Liqui Moly võimisiganes, mis su kohalikus poes riiulikaup on.
Sama siin,pole ka mina neil erinevusi tuvastanud ja veokatel ikka on mida lahti leotada.Ma küll ise otseselt ei tegele remondiga,aga on paar töökoda kellega on nö omamehe suhe ja seal saab igasugu asju proovitud ja katsetatud. Eks kõik taha elu kergemaks,aga pole vist sellist toodet hetkel olemas,mis eraldaks kinni korrodeerunud pindasid või keermeid ilma füüsilise(haamer või kuvalda) või terminlise töötluseta.Ainuke võimalus on pindasid enne kokkupanemist millegagi töödelda,et pärast elu lihtsam oleks.Selles osas on valikuid rohkem ja ka kallimad tooted võivad vahel olla paremad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Selle tuledesaaga juures kontrolli ka juhtmestiku miinusepool üle.
Kehv ühendus seal tekitab tihti väga veidraid anomaaliaid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.