Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Ma eile võtsin lahti.

USA foorumite järgi on lähitulede mittepõlemisel põhjuseid reeglina kolm.

  1. Käivitusnupp (tulede vool käib läbi, 110-120W käivitades ja sulatab ühendused).
  2. Pistikud vasakul plastikute taga ei anna ühendust korrosiooni tõttu või siis on sulanud
  3. Pistikud radika taga on sulanud või korrodeerunud.

Tulede juhtmestik kehvasti teostatud ja need mured vaevavad veel 2014 aasta mudeleidki.
Ennetava abinõuna kasutatakse releesid ja otse akult ühendusi ning jäätakse olemasolevad juhtmed vaid releesid juhtima.

Kuna kolm pistikut ninas, millest tulede juhtmed läbi jooksevad, sai juba lahti võetud ja puhastatud siis otsustasin eile paremal käel oleva lülitite korpuse lahti võtta ja ära puhastada.
Pilt
Pilt
Pilt

Võtsin lülitid lahti, puhastasin kontaktid ja ladusin kokku tagasi. Algul oli tükk pusimist aga välja rehkendasin mis järjekorras seda tegema peaks. Panen siia teistele ka ülevaate tuleviku tarvis.

Starteri nupp sisse:

Pilt

Starteri kontaktplaat sisse ja killswitchi juhtmed naga taha:

Pilt

Starteri nupu vedru sisse:

Pilt

Starteri nuppu fikseeriv "rakis" sisse:

Pilt

Tulede lüliti sisse:

Pilt

Ja tulede lüliti hoob:

Pilt

Fikseerisin kruvitava kinnitusega juhtmed ja panin lüliti kokku tagasi.

USA V-stromi omanikega suheldes tuli välja, et seal ei olda sellist lülitit nähtudki. Minu arusaamade järgi sellisel ei tohiks olla ka seda lüliti siseste klemmide ülekuumenemist ja sulamist. Sõbra SV'l on aga selline nö tulelülitita starteri nupp peal millel see probleem esineb (samad on USA's V-stromidel peal).

Süvenesin natuke uuesti manuali. Minu arusaamade järgi saab olla veel kolm põhjust miks tuled ei põle.
Pilt

  1. Kaitsmeplokist vasaku käe tulelülitini viiv lähitule kaabel on kuskilt katki
  2. Samas ahelas olev pistik ei anna ka peale puhastamist piisavalt ühendust
  3. Vasaku käe kaug/lähitule lüliti on vigane.


Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”