Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 294
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas nolev » 17 Jaan 2018, 14:03

Selle esitule osas kontrolli tulevihu kuju seinal. Mul Varadero tuleklaasil on ka nooled teises suunas ja ei tohiks nagu kasutada aga kuna tegemist sileda klaasiga, siis sõitsin ülevaatuspunkti asja kontrollima, et kas lastakse läbi või ei. Pani aparaadi ette ja tulevihk oli õiges suunas. Ma ei saagi aru, mis seal tehtud on. Äkki on ainult tule refelektor vahetatud või on mingil põhjusel tuleklaas vahetatud (vigastuste järgi on tsikkliga ilmselt kukutud). Ei osanud mulle asja seletada ka ülevaataja. Nentis ainult, et nooled tuleklaasil näitava vasakpoolse liikluse tuld aga tulevihk oli parempoolse liikluse jaoks. Jäi seekord uue tule ost ära aga eks tulevikus võib sellega probleeme veel tekkida. Sõltub ülevaataja mõistlikkusest või Maanteameti ja politsei nõudlikkusest.
Martinez kirjutas:Nädalavahetusel tõstsin korra paagi uuesti peale ja lasin ratta soojaks ning mõõtsin ära kompressioonid. Mõlemad silindrid ~11,5 bar. Vähemalt see on aktsepteeritav.
Ütlasi võtsin lahti sidurikaane.
IMG_20180113_211300.jpg
Momendil polnud õiget tööriista käepärast, et korv lahti võtta aga käega katsutavat lõtku ei olnud ja siduriketaste asendi järgi võib järeldada, et see on varasemalt lahti võetud. See, kas ka mingi modifikatsioon on tehtud selgub hiljem kui saab edasi lammutada.

Hetkel veel tulede mittepõlemisele jaole ei saanud. Kui kaitsmekarbis õigesse kohta voolu peale ühendasin siis sain laternad põlema. Selgus, et rattal on endiselt ees UK tuli millega meitemail liigelda ei tohi.

Mootorist eespool asuvate pistikute klemmid olid kõik korrudeerunud ja sitakihi alt tuli välja ka päris korralikult söövitunud mootoriosad. Korrosiooni kahjustusi on omajagu.
cor.jpg
IMG_20180113_202704.jpg
Laenasin endoskoopi ja heitsin pilgu paagi siseküljele mõlgi kohal - korralikult roostes.

Üldse tuli nähtavale igasugu pornograafiat.

Eeldan, et alljärgneval pildil ära murdunud korpuse tükk ei oma suuremas plaanis tähtsust? St selle pärast ei peaks muretsema või sinna midagi aretama hakkama?
IMG_20180114_210032.jpg
Hammakateks ees JT 17 hammast ja taga 41.

Hetkese seis.
IMG_20180114_194344.jpg
Nüüd vaja sebida kuskilt originaal või analoog võti, et mootor maha saada ja midagi katkise mootorikinnitusega ette võtta.
Pilt


Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”