BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak »

PhunkT kirjutas:
Spoiler

Väike update ja rant Maanteeameti suunal. Kõik kokkupuuted MNTga enne seda juhtumit on olnud positiivsed, aga tilk tõrva (antud juhul korralik kulbitäis) rikub kogu meepurgi.

Ei saa seda ratast arvele - ei üht ega teistpidi. Kuigi sarnaseid case'e on arvukalt Eesti registris. Kuigi korvikaid liigub Euroopa liidus tuhandeid. Ja kuigi me toimetame ühises õigusruumis teiste Euroope riikidega, eriti mis puudutab liiklust.

Kuigi L4e kategooria definitsioon on "Kaherattaline mootorsõiduk külghaagisega", raiub amet, et tingimus "sõidupidur peab rakenduma kõigile sõiduki ratastele" kohaldub siin ka korvirattale. Ja pidurisüsteemi ümber teha ei tohi, seega surnud ring.

Samuti, et korv on liiga raske ja ümberehitusel täismassi ei muudeta ühelgi tingimusel.

Spoiler

Samal ajal korrigeeriti ära ka nende tsiklite andmed registris, millele viitasin, mille masse oli Maanteeamet varasemalt tõstnud (sorry, kui kellelegi jamasid kaela olen toonud oma vaidlusega) - viidi täismassid originaal soolorataste ametlike numbritega samale tasemele.

Aga puänt on see, et kuigi täismasse korrigeeriti ja kandevõime vähenes, siis istekohti endiselt ei vähendatud, mis siis, et just samal põhjusel (täismass miinus tsikli tühimass miinus korvi mas = kandevõime, mis on liiga väike, et panna passi 3 kohta) minu rattale ei saa 3 kohta passi. Ma loodan, et ei vähendata ka muidugi, sest eriti äge on, et sellised rattad meil ringi liiguvad.

Hetkel on lõppenud vaidemenetlus ja tuleb otsustada, kas jätkata kohtus.

Samal ajal aga Soome register võtab selle ratta heameelega vastu. Korvipidur ei ole nõutud, aga võib paigaldada. Ja kuna korv on polditud ratta külge ilma raami keevitamata-lõikamata, siis läheb asi maksma ca 200 EUR, seal sees ka sõiduki maks, saab võtta arvele kahe funktsiooniga (soolo ja korv) ning piisab vaid avaldusest, ettenäitamisest ja sellest, et asi toimiks (tuled ja pidurid). Kohapeal kaalutakse-mõõdetakse ja päevaga saab kõik korda...

Mulle Soome meeldib.

Aga kuidas amet seda pidurijuttu vene korviga ja ilma korviratta pidurita tsiklitele kohaldab, mida tavakodanik vene ajal näiteks ilma korvita ei saanudki osta? Ja kas soolo ja korviga muidu indentsed tsiklid (Iž näiteks) on korvist sõltumata sama registrimassiga? Taolisi küsimusi saab tegelikult hulgem püstitada.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”