BMW K100LT HACK
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Kuigi L4e kategooria definitsioon on "Kaherattaline mootorsõiduk külghaagisega", raiub amet, et tingimus "sõidupidur peab rakenduma kõigile sõiduki ratastele" kohaldub siin ka korvirattale. Ja pidurisüsteemi ümber teha ei tohi, seega surnud ring.
Ma olen nüüd lugenud seda määrust edasi ja tagurpidi ja mina ei suuda kuidagi välja lugeda, et see määruse osa mis sõidupidureid puudutab laieneks kuidagi külghaagisele.
Kood: Vali kõik
Kood 405. Üldnõuded L kategooria sõiduki piduritele
Nõuded: 1) L1e, L3e ja L4e kategooria sõidukil peab olema kaks iseseisvat sõidupidurisüsteemi, millest vähemalt üks peab toimima esirattale ja teine tagarattale. Kui L4e kategooria sõidukil need süsteemid ei taga nõutavat pidurdustõhusust, peab külghaagise rattal olema pidur;
See ütleb mulle, et L4e kategooria sõidukil (külghaagisega mootorratas):
a. peab olema kaks pidurisüsteemi elik esipidur ja tagapidur (olemas)
b. vähemalt üks peab toimima esirattale ja teine tagarattale (olemas)
c. kui need pole piisavad peab külghaagisel olma oma pidur (piisavust testitakse katsega. On seda tõhusust testitud?)
Kood: Vali kõik
2) L2e ja L6e kategooria sõidukil peab olema kas kaks iseseisvat sõidupidurisüsteemi, mis koos peavad toimima kõikidele ratastele või sõidupiduri, mis peab toimima kõikidele ratastel ja rikkepidur, milleks võib olla seisupidur. ...;
Määruse koostaja on selgelt võtnud täpsustada, millistele sõidukiliikidele antud punkt laieneb. Samamoodi loen mina siit välja, et see konkreetene punkt kehtib ainult L2e (mopeed) ja L6e (neljarattaline mootorsõiduk aka mopeedauto) kohta. Ükskõik, kuidas ma seda sõnastust ei ka ei uuriks ei suuda ma jõuda ühelegi muule järeldusele. Kui nad väidavad, et L4e-le laieneb p2. siis peas talle laienema ka p3. "L5e ja L7e kategooria sõidukil peab olema: a) jalaga juhitav sõidupidur, mis peab toimima kõikidele ratastele; b) seisupidur, mis peab toimima vähemalt ühe telje ratastele; c) rikkepidur, milleks võib olla seisupidur."
Ja isegi, kui seda määrust saaks kahele erineval viisil tõlgendada ja üks nendest on sinu jaoks koormav ja teine mitte siis põhiseaduslikest õigustest lähtudes tuleb valida sind vähem koormav tõlgendus.
Lisast 2 ei suuda ma peale selle, et pidurite tööd tuleb kontrollida (Kood 404. L kategooria sõiduki pidurite kontrollimine) üldse leida muid viiteid L4e sõiduki piduritele.
Pagan, ma ei saa kuidagi aru, kuidas on võimalik sellise asjaga inimesi peedistada. Mulle tundub, et Maanteeameti tehnoosakond vajab hädasti advokaadibüroo poolt koostatud kirja. Sellist, mis tähitud posti ja väljastusteatega kohale tuuakse ja milles on täpselt sammhaaval ära näidatud, milliste seaduste vastu amet oma keeldumisega eksib. Jube kulukas ja eganõudev tavakodanikule. Pole nagu kellegi poole pöörduda, ka sest õiguskantlseri töömaile see minu arusaamiste järgi ei ulatu.
Kui keegi sovib uurida siis määrus ja lisad allpool.
Määrus: https://goo.gl/vz2CAX
Lisa 1 https://goo.gl/oy5EJr
Lisa 2 https://goo.gl/FLQTgK
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.