Tänavalegaalne ringrajaratas


Teema algataja
kalleu
Postitusi: 371
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas kalleu » 01 Veebr 2018, 14:29

korke kirjutas: ... Ja teeme ühe asja ka selgeks. Brembo on hetkel ainuke tootja maailmas kes toodab päris piduriklotse tänavale/ringrajale ...
Kas sa võiksid lühidalt paari lausega täpsustada, mida tähenda antud juhul "päris" ja mida annab c-klassi tasemel sõites juurde Brembo vs EBC klots originaalkettaga?
Kui laias maailmas ringi vaadata siis nii WSBK kui BSB sarjades sõidetakse edukalt ka EBC GPFAX-iga (täis race). BSB-s ja USA national liigades 600-te klassides sõidetakse ka täiesti FA HH (tänav/sport) klotsidega.
Minu isiklik eelistus on siiani olnud EBC just rahakoti tõttu (ees 2x EPFA390HH a' 50€ komplekt) kuna sarnased Brembod on olnud üle 2x kallimad. Kui sa nüüd ütled, et Brembol on pidurdamine sama hea või parem kui EBC ja kestab sama palju rohkem kui maksab siis täitsa huviga prooviks :)


Mine “Kiirendus ja rinka”