Tänavalegaalne ringrajaratas

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2095
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas korke » 01 Veebr 2018, 15:07

Tead.....see ,et tsiklil on kleeps EBC. Ei tähenda veel ,et ta sõidab ka sellega.

Kevadel tuled läbi ning saad täitsa tasuta proovida ja veendud selle headuses :)
kalleu kirjutas:
Kas sa võiksid lühidalt paari lausega täpsustada, mida tähenda antud juhul "päris" ja mida annab c-klassi tasemel sõites juurde Brembo vs EBC klots originaalkettaga?
Kui laias maailmas ringi vaadata siis nii WSBK kui BSB sarjades sõidetakse edukalt ka EBC GPFAX-iga (täis race). BSB-s ja USA national liigades 600-te klassides sõidetakse ka täiesti FA HH (tänav/sport) klotsidega.
Minu isiklik eelistus on siiani olnud EBC just rahakoti tõttu (ees 2x EPFA390HH a' 50€ komplekt) kuna sarnased Brembod on olnud üle 2x kallimad. Kui sa nüüd ütled, et Brembol on pidurdamine sama hea või parem kui EBC ja kestab sama palju rohkem kui maksab siis täitsa huviga prooviks :)


Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.

Mine “Kiirendus ja rinka”