BMW K100LT HACK
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: BMW K100LT HACK
Autode arvelevõtt kaldub siin nagu põhiteemast eemale ja püüame ikka õige asjaga tegeleda
Endalgi oleks samuti soov kunagi korviga lääne tehnikaga liikuda ja loen siin huviga.
Ja juhul kui kellelgi on huvi parem poolsete roolidega autode arvele võtmise osas, siis alateema lõpetuseks mainin, et aasta tagasi tegin ise selle läbi - lühidalt, seoses mingi kohtukeisiga euroopa kaupade vabaringluse kohta, võeti ca 2013 vaikselt, ilma uudistes teatamata vastu seadus, et saab võtta arvele eestis (ja kogu euroopas) neid. Vaheta vaid esituled nö vasakpoolse liikluse omade vastu (kontrollivad tulede markeeringut) ja ongi kõik.
Lisaks otsi kusagilt kapoti alt vms euro märgikoodi (ala e12001/1141485, mul oli infotahvlil koos VIN-i ja värvi jms-ga) - kui seda pole tuleb teha tüübikinnitus mis läheb palju kallimaks. Kui aga kood on ja tuled vahetatud, veered arki kohale, vaadatakse üle, maksad 180 euri ja auto arvel. Ülevaatusonu ka ei norinud millegi kallal, ainult et tahtis kanalisse sõita, kuna polnud selle poolega harjunud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:Arvele saab neid valepoole rooliga autosid ikka. Küsimus ongi vaid nõutud ümberehitustes.
Vot ega see ikka nii lihtne ka ei olnud,sest MNT tegi vahepeal seadustest oma tõlgenduse,kuni minu tuttav asjaga tegeles ja peale seda saavad ka teised oma autod arvele.Muidugi on teatud piirangud jne,aga vahepeal üldse ei saanud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
simp kirjutas:grahv kirjutas:Macintosh kirjutas:tehnoosakond vajab hädasti advokaadibüroo poolt koostatud kirja.
Jube kulukas ja eganõudev tavakodanikule.Kas meil oleks mingit enamvähem tõsiselt võetavat esinduskeha, kelle kaudu asja ajada?
Seda vaidlust toetaks küll kui korjanduseks läheb...ideepoolest on Biker.ee MTÜ olemas, aga kas see MTÜ tahab ainult foorumiga tegeleda, või laiemalt huvigruppi esindada, peab piipz ütlema.
No ega see juristi kiri nüüd tuhandeid küll ei maksa.Esimesed vastused saab ilmselt mõnesajaga teele saata,oleneb teema pikkusest jne.Keskmiselt neil töötund seal 100+km kandis.Staaridel on kõrgem ka ,aga mitte alati.Osadel büroodel on kohe konkreetselt kirja saatmise hind olemas.Kiri kohtule ja mingile asutusele on tavaliselt ka veel eraldi hinnaga,aga mitte kõigil.Enamusel lihtsalt tunnihinnaga see asi.
Palju keerulisem on leida teemat valdav õige tegelane üles.Eks iga suurem büroo võtab asja ette,aga kui pädevat tegelast kohe olemas pole,siis lähebki algul palju auru(ja raha) teemasse süvenemiseks.Pädeva tegelase korral on see puhas võit.
Aga selles olen ma kindel,et korralikult koostatud kiri paneb midagi seal liikuma.Samas pole ma tegelikult siiani ka konkreetset avalduse teksti MNT-le ning nende selgitust selle asja kohta siin teemas näinud.
Juba Maci postituse alusel-abil saab koostada kirja, nende seaduse punktide välja toomisega mis oleks argumentideks,millele MNT peaks ka korrektse vastuse koos põhjendustega andma ja selgitama oma tõlgenduse vastavust seadusega.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
Avalda see teema siin lõplikult,et aru ka saaksime kus maal sa üldse asjaga oled. Peale seda saan ka sellele küsitlusele adekvaatselt vastata.
Praegu ei oska veel seisukohta võtta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
urmas66 kirjutas:Avalda see teema siin lõplikult,et aru ka saaksime kus maal sa üldse asjaga oled. Peale seda saan ka sellele küsitlusele adekvaatselt vastata.
Praegu ei oska veel seisukohta võtta.
Mõistlik. Kiirustasin natuke ajast ette. Võtan hetkel maha ja avaldan peagi kogu "toimiku". Ehk leiab keegi hoopis mingi lihtsama tee
Re: BMW K100LT HACK
Võta jah ikka päris jurist neid kirju ja avaldusi kirjutama, see suurendab õnnestumise tõenäosust kordades - see on suht suht selge kiusu ajamine ametniku poolt ja omal käel võib seal argumenteerida palju tahad, lõpuks ta ütleb ikka et "ei saa sest mina ei luba ja moos". Juristidel on kogemused kuidas neid sõlmi lahti harutada, see kas parajasti on tegemist külgkorvi ehitamise, silohoidla paigutuse või jäätmekäitlusloa taotlemisega on tegelikult üsna vähetähtis
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: BMW K100LT HACK
urmas66 kirjutas:Krl kirjutas:Arvele saab neid valepoole rooliga autosid ikka. Küsimus ongi vaid nõutud ümberehitustes.
Vot ega see ikka nii lihtne ka ei olnud,sest MNT tegi vahepeal seadustest oma tõlgenduse,kuni minu tuttav asjaga tegeles ja peale seda saavad ka teised oma autod arvele.Muidugi on teatud piirangud jne,aga vahepeal üldse ei saanud.
Ma ei ole ka mingile määramatule minevikule viidanud. TÄNA saab neid arvele võtta ilma suuremate probleemideta. Iseasi, kas on mõtet ja kust sa teatud ala Jaapani turule toodetud autodele neid õigepoole tulesid üldse saad?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: BMW K100LT HACK
simp kirjutas:ideepoolest on Biker.ee MTÜ olemas, aga kas see MTÜ tahab ainult foorumiga tegeleda, või laiemalt huvigruppi esindada, peab piipz ütlema.
MTÜ ise ei tee midagi , inimesed teevad ja nendel inimestel, kes foorumi (ja paari muu teemaga veel) tegelvad on aeg ja võhm otsas. Lisaülesandeid meie kandikule enam ei mahu. Kui keegi soovib seda teemat edasi arendada siis pole küsimust - seda saab MTÜ egiidi all teha küll.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Alustame siis kogu vaidluse avalikustamist . Kõigepealt e-maili vahetus kuni ametliku keeldumise otsuseni (see ka lisatud):
https://goo.gl/9TBrXz
Katsun õhtul kõik ametlikud dokumendid ka isikuandmetest puhastada, lisan need ka. Mõnusat lugemist
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:Arvele saab neid valepoole rooliga autosid ikka. Küsimus ongi vaid nõutud ümberehitustes.
Mingi aeg vahepeal oli, kui ei saanud. Vist kuskil 10-20 aastat tagasi.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: BMW K100LT HACK
"Vale poole rooliga" tuleb tänada poolakaid, kes neid massiliselt koju tõid ja EU'd kohtus võitsid.
Ilmselt peale BREXIT see pidu lõppeb-kel' on, sel' on.
Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD
Teemaalgatajale edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: BMW K100LT HACK
yeekim kirjutas:Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:yeekim kirjutas:Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Cmon... See pole normaalne, et tehaseratta saab korviga registreerida ainult kui isevalmistatuna... mis paistab kaugele välja, et ta pole isevalmistatud.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:yeekim kirjutas:Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Eks ta õige ole. Oleks pidanud joonistama asja paberil valmis ja küsima kirjalikku kinnitust, et nii tohib teha.
Aga olin MNT suhtes väga optimistlikult meelestatud (varased kogemused ainult positiivsed).
Samas, väga puusalt ka peale ei läinud. Nagu meilivahetusest näha, tegin siiski MNTga (sama ametnikuga) eeltööd, leidsin samasuguse projekti (BMW K100 + sovjeti korv), suhtlesin selle ehitajaga, leidsin veel mõned lääne rattad korviga, mis Eesti registris. Lugesin läbi tehnonõuded (ilmselt mitte piisavalt tähelepanelikult) ja lähtusin loogikast, et emmid on arvel ja bemmid on arvel - kui ma kummagi küljes olevaid komponente ei muuda, siis läheb ka kombo arvele.
Selle peale ei osanud kohe mitte kuidagi tulla, et korvi massi hakatakse kandevõimest maha arvutama - lähtusin loogikast, et soolol on tühimass ja kandevõime ning korvil on arvutuslik (või kaalutud) tühimass ja kandevõime. Sama loogikaga oli ka teine K100 arvele võetud.
Väga süüdi end ka ei tunne kehvas eeltöös....
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: BMW K100LT HACK
yeekim kirjutas:Krl kirjutas:yeekim kirjutas:Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne
Väheke äkilisemalt vasakut kurvi võttes ta pmslt ripubki seljas.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:Spoiler
yeekim kirjutas:Krl kirjutas:yeekim kirjutas:Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD
Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.
Mida siin uurida, juba algus oli (tragi)koomiline ja igasuguseid loogikareegleid rikkuv: külgkorvi mass lahutati tsikli kandevõimest, nagu peaks külkat seljas tassima jne
Väheke äkilisemalt vasakut kurvi võttes ta pmslt ripubki seljas.
Paremkurvis korvi ratast kordades kergem õhku tõsta, kui vasakkurvis. Viimane variant tähendab ikka korvi massi ületavat kallutamisjõudu. Olen korvi vasakkurvis küll õhus hoidnud, aga üldiselt tähendab see korvi juba enne kurvi õhku tõstmist ja siis ikkagi veel parasjagu toore jõuga kallutamist. Paremkurvis kerkib korv aga nagu iseenesest, vaata ainult, et üle ei lase minna.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: BMW K100LT HACK
Olgu.
Pole suuremasi külgorvimees ise, aga kui kuhuiganespoole keerates korv õhus on, siis saab sellest ju ikkagi mass, mida ratta kandevõime arvelt vedada tuleb.
Või siis mitte?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
Krl kirjutas:Olgu.
Pole suuremasi külgorvimees ise, aga kui kuhuiganespoole keerates korv õhus on, siis saab sellest ju ikkagi mass, mida ratta kandevõime arvelt vedada tuleb.Või siis mitte?
No ära siis sel teemal nagu pärleid loobi,loe mis teised kirjutavad ja pane seal sõna sekka,kui oled kindel,et teemast aru oled saanud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: BMW K100LT HACK
urmas66 kirjutas:Krl kirjutas:Olgu.
Pole suuremasi külgorvimees ise, aga kui kuhuiganespoole keerates korv õhus on, siis saab sellest ju ikkagi mass, mida ratta kandevõime arvelt vedada tuleb.Või siis mitte?
No ära siis sel teemal nagu pärleid loobi,loe mis teised kirjutavad ja pane seal sõna sekka,kui oled kindel,et teemast aru oled saanud.
Tänan soovituse eest.
Aga mulle meeldib nii rohkem ja plaanin samamoodi jätkata.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: BMW K100LT HACK
Lugesin ka selle saaga läbi ja inimlikult võib ehitajast täiesti aru saada, aga nagu eespool olen ütelnud, et aegadega on nõuded muutunud. Sellest ei saa üle ega ümber. See on lihtsalt nii. See ei aita kuidagimoodi, et registris on sarnaseid masinaid. Teine oleks lugu kui 2018 jaanuaris oleks mõni sarnane projekt arvele võetud.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: BMW K100LT HACK
Kogu selle eelneva kirjavahetuse unustaks ma ära ja tegeleks konkreetselt otsuse analüüsiga ja vaidleks enne uut katset ükshaaval kõik asjad läbi.
Tähtis on justnimelt ükshaaval, et nad peaksid tegelema kõigi argumentidega, mitte ei jätaks osasi asju käsitlemata.
Mina teeksin alustuseks selgitustaotluse pidurite kohta. Midagi sarnast:
Väitsite vastuses nr XXXXX, et L4e sõidukitel peab sõidupidur toimima kõikidele sõiduki ratastele. MKM'i tehnonõuetes on selgelt välja toodud, et L4e sõidukile kehtib antud tingimus ainult juhul kui sõiduki esi- ja tagapidur ei taga nõutavat pidurdustõhusust.
Milline on nõutud pidurdustõhusus ja kuidas seda kontrollitakse?
ja kõik. Las nad räägivad ennast ise sisse. Teada ju on, et Kood 408 määrab tingimused, aga las nad ütlevad tingimused ise välja, pärast saad öelda, et ma täidan teie väljatoodud tingimusi, tahate võite kontrollida.
Ametnikule pole mõtet pikka kirja kirjutada, ta selekteerib sealt sobivad asjad välja ja vastab nendele. Lühikesed, konkreetset vastus nõudvad (suunavad) küsimused viivad eduka lõpuni.
Aega võtab, aga asja saab. Pärast komplekteerid need ise üheks suureks tulemuseks kokku.
Macintosh kirjutas:MTÜ ise ei tee midagi , inimesed teevad ja nendel inimestel, kes foorumi (ja paari muu teemaga veel) tegelvad on aeg ja võhm otsas. Lisaülesandeid meie kandikule enam ei mahu. Kui keegi soovib seda teemat edasi arendada siis pole küsimust - seda saab MTÜ egiidi all teha küll.
See oli jah pigem vastus küsimusele, kas "katusekeha" on olemas, mitte kas tegija on olemas
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
simp kirjutas:Kogu selle eelneva kirjavahetuse unustaks ma ära ja tegeleks konkreetselt otsuse analüüsiga ja vaidleks enne uut katset ükshaaval kõik asjad läbi.
Tähtis on justnimelt ükshaaval, et nad peaksid tegelema kõigi argumentidega, mitte ei jätaks osasi asju käsitlemata.
Mina teeksin alustuseks selgitustaotluse pidurite kohta. Midagi sarnast:
Väitsite vastuses nr XXXXX, et L4e sõidukitel peab sõidupidur toimima kõikidele sõiduki ratastele. MKM'i tehnonõuetes on selgelt välja toodud, et L4e sõidukile kehtib antud tingimus ainult juhul kui sõiduki esi- ja tagapidur ei taga nõutavat pidurdustõhusust.
Selection_080.jpg
Milline on nõutud pidurdustõhusus ja kuidas seda kontrollitakse?
ja kõik. Las nad räägivad ennast ise sisse. Teada ju on, et Kood 408 määrab tingimused, aga las nad ütlevad tingimused ise välja, pärast saad öelda, et ma täidan teie väljatoodud tingimusi, tahate võite kontrollida.
Ametnikule pole mõtet pikka kirja kirjutada, ta selekteerib sealt sobivad asjad välja ja vastab nendele. Lühikesed, konkreetset vastus nõudvad (suunavad) küsimused viivad eduka lõpuni.Aega võtab, aga asja saab. Pärast komplekteerid need ise üheks suureks tulemuseks kokku.
Macintosh kirjutas:MTÜ ise ei tee midagi , inimesed teevad ja nendel inimestel, kes foorumi (ja paari muu teemaga veel) tegelvad on aeg ja võhm otsas. Lisaülesandeid meie kandikule enam ei mahu. Kui keegi soovib seda teemat edasi arendada siis pole küsimust - seda saab MTÜ egiidi all teha küll.
See oli jah pigem vastus küsimusele, kas "katusekeha" on olemas, mitte kas tegija on olemas
Oot, ma ei ole veel ametlikku vaidlusprotsessi siia ära toonu Natuke läheb aega. Seal on need asjad kõik sees.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
Ma ei jõudnud ära oodata kogu kirjavahetust,aga esialgu proovi konsulteerida veel mõne spetsialistiga ja siis ei jää peale kohtu vist muud üle tõesti.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Nii, panin kogu ametliku kirjavahetuse alates otsusest keelduda kuni vaideotsuseni siia:
https://goo.gl/xXH1b6
Ja varasem link e-maili vahetusele ka veel uuesti:
https://goo.gl/9TBrXz
Ainile üks tsitaat sellest suurest dokumendist:
Tehnonõuded kehtestati 13.06.2011.
- Aastal on Eestis registreeritud Suzuki VX 800 resgitreerimisnumbriga XXYY, VIN kood NNNNNNNNNN ning sellele vormistatud ümberehitus Y11600 ja lisatud külghaagis. Sõiduk on registreeritud kategooria L4e sõidukina.
Seejuures ei ole Suzuki VX800 kunagi toodetud külghaagisega tehase poolt, lisatud on Jawa külghaagis.
Maanteeamet on ümberehituse registreerimisel muutnud sõiduki masse, sh suurendanud täismassi (mis on suurem kui sõiduki registrimass antud juhul). Kandevõime on seejuures 150kg, kuid siiski on olnud võimalik registreerida sõidukit 3-kohalisena.
Krl - sa oled naljakas.
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Pagan, ma loen seda vaideotsuse põhjendust nüüd juba ma ei tea, mitmendat korda ja lollimat juttu on ikka raske välja mõelda
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: BMW K100LT HACK
PhunkT kirjutas:Ainile üks tsitaat sellest suurest dokumendist:
Tehnonõuded kehtestati 13.06.2011.
- Aastal on Eestis registreeritud Suzuki VX 800 resgitreerimisnumbriga XXYY, VIN kood NNNNNNNNNN ning sellele vormistatud ümberehitus Y11600 ja lisatud külghaagis. Sõiduk on registreeritud kategooria L4e sõidukina.
Täna on aasta 2018. Nõuded muutuvad pea iga aasta. Lihtsalt näide: Kui ületad kiirust ja poleitsei peab Su kinni, siis ei ole see argument, et teised ületasid ka ja sõitsin ühtlases liiklusvoos...Tegeletakse Sinuga. Selles loos tegeletakse Sinu rattaga. Kordan veelkord ATVdel on alates 2009 aastast täpselt sama jant käinud masinate regamisega. Läbi aegade on sama mudelit võetud arvele erinevatesse kategooriatesseT5, L7e, T3 ja mis iganes veel. . Ja just nõuete pärast. Osad tsiklid kaovad meil müügist kuna EU nõuetele enam ei vasta. alates 2017 näiteks ei saa enam ühte retro Kawat arvele. Mis sest et 2016 veel sai..
Tean seda teemat kuna endal sai mõni aasta tagasi läbi käidud ühe masinaga suht paras jant. Ja inimlikult olid ka minu mõtted samad..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: BMW K100LT HACK
Ain ei ole ju muutunud.Seal ju kirjas millistele nõuetele ja millal välja antud määrusele tuginetakse
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: BMW K100LT HACK
See on siililegi selge, et nii lihtsalt sõnastatud nõuded ei ole ilmselt vabariigi algusest peale oluliselt muutunud. Mõnedele pakub lihtsalt mõnu kui saab teise ebaõnne üle osatada-parastada...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.