BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Krl kirjutas:
yeekim kirjutas:

Kogu see korvi saaga võtab igasuguse ümberehituse isu ära PLJÄÄD :evil:

Või siis võtta seda kui õppetundi ja enne füüsilise ehituse alustamis uurida konkreetselt järele, mida ehitama peab, et asi arvele saada.

Eks ta õige ole. Oleks pidanud joonistama asja paberil valmis ja küsima kirjalikku kinnitust, et nii tohib teha.

Aga olin MNT suhtes väga optimistlikult meelestatud (varased kogemused ainult positiivsed).

Samas, väga puusalt ka peale ei läinud. Nagu meilivahetusest näha, tegin siiski MNTga (sama ametnikuga) eeltööd, leidsin samasuguse projekti (BMW K100 + sovjeti korv), suhtlesin selle ehitajaga, leidsin veel mõned lääne rattad korviga, mis Eesti registris. Lugesin läbi tehnonõuded (ilmselt mitte piisavalt tähelepanelikult) ja lähtusin loogikast, et emmid on arvel ja bemmid on arvel - kui ma kummagi küljes olevaid komponente ei muuda, siis läheb ka kombo arvele.

Selle peale ei osanud kohe mitte kuidagi tulla, et korvi massi hakatakse kandevõimest maha arvutama - lähtusin loogikast, et soolol on tühimass ja kandevõime ning korvil on arvutuslik (või kaalutud) tühimass ja kandevõime. Sama loogikaga oli ka teine K100 arvele võetud.

Väga süüdi end ka ei tunne kehvas eeltöös.... :roll:

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”