BMW K100LT HACK
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Macintosh kirjutas:PhunkT kirjutas:Pagan, ma loen seda vaideotsuse põhjendust nüüd juba ma ei tea, mitmendat korda ja lollimat juttu on ikka raske välja mõelda
Ma aravan, et sa pead ikka päris algusesse minema. Välja kaevama EU määruste külghaagise mõiste kohta siis vaatama, kuidas seadus selle mõiste suhtes kohaldub. Sõna-sõnalt. Sealt edasi saad teha järgnevad sammud. Selle täismassi/tühimassi teemaga saab sind kiirest tuutusse ajada ja siis ei aita selle vastu muu, kui kõva häälega vandumine. Saatanat tuleb ikka Peltsebuliga välja ajada.
No ei ole mina eraldi definitsiooni leidnud ühestki direktiivist . On defineeritud L-kategooria haagis (kerghaagisega sarnane haagis, va haakeseadmed ja mõõtmed, parafraseering), on defineeritud L4e kategooria sõiduk. Aga eraldi definitsioon - mis on külghaagis - ei ole ei eesti ega ingliskeelsest seadusandlusest silma jäänud... aga võib olla ei oska ka otsida.
Päris lootusetu tunne on, tundub lihtsam ratas Soome müüa ja saadud eelarvega üritada ehitada sõidetavaks mõni vene emmiline
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.