BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2279
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 252 korda
Tänatud: 612 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Jesper »

urmas66 kirjutas:

Disain on seal kõige väiksem asi,pigem ikka ka tenilised nõuded.Äkki nõuavad ,et kone peab EURO6 olema :)

Ei nõuta Euro 6, nõutakse et saastamine ei suureneks doonoriga võrreldes - ehk kui mootoril on originaalis katalüsaator näiteks, siis seda ei tohi välja visata jne. Pidurisüsteemis võid kasutada tööstuslikult valmistatud juppe, aga need ei pea pärinema kõik ühte tüüpi sõidukilt. Tsiklite puhul see kõik üsna non-issue ma arvan, pole ka mingeid klaase millelt e-tähistust nõuda ja muid neljarattaliste muresid.

Samas ikkagi kui see ametnik on otsustanud kiusu ajada, siis vaevalt ta nüüd seal kulpi lööb ja tehnilise passi välja prindib, kui pmst sama kaadervärk natuke teises sõnastuses avaldusega sinna viia :) Kui saaks puhtalt lehelt alustada, siis teeks teemaalgataja ilmselt palju asju teisiti, anoh praegune seis on see mis ta on ja ajaratast tagasi juba ei keera.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”