BMW K100LT HACK
Re: BMW K100LT HACK
urmas66 kirjutas:Disain on seal kõige väiksem asi,pigem ikka ka tenilised nõuded.Äkki nõuavad ,et kone peab EURO6 olema
Ei nõuta Euro 6, nõutakse et saastamine ei suureneks doonoriga võrreldes - ehk kui mootoril on originaalis katalüsaator näiteks, siis seda ei tohi välja visata jne. Pidurisüsteemis võid kasutada tööstuslikult valmistatud juppe, aga need ei pea pärinema kõik ühte tüüpi sõidukilt. Tsiklite puhul see kõik üsna non-issue ma arvan, pole ka mingeid klaase millelt e-tähistust nõuda ja muid neljarattaliste muresid.
Samas ikkagi kui see ametnik on otsustanud kiusu ajada, siis vaevalt ta nüüd seal kulpi lööb ja tehnilise passi välja prindib, kui pmst sama kaadervärk natuke teises sõnastuses avaldusega sinna viia Kui saaks puhtalt lehelt alustada, siis teeks teemaalgataja ilmselt palju asju teisiti, anoh praegune seis on see mis ta on ja ajaratast tagasi juba ei keera.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.