BMW K100LT HACK
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Suhtlesin õiguskantsleri bürooga. Teen avalduse. Aga lahendus saab tulla ainult kohtult (õiguskantlser annab soovituse).
Seega kohtusse minek ilmselt on. Eks advokaat peab andma lõpuks soovitused, mis teemad tasub kohtusse viia ja mis mitte, aga ise ma tahaks vaielda mõlemad, nii massi, kui pidurid ehk:
- Pidurid ei pea rakenduma korvirattale, sest see on "separate technical unit", mitte lahutamatu sõiduki osa
ja - Kuna tegemist on "separate technical unit"-iga (tegelikult ikkagi lihtsalt haagis), millel on oma mass ja kandevõime, siis passis peaksid olema ratta originaalmassid (ja minu poolest originaalkandevõime, sest K100-l on see 205 kg), kuid kategooria L4e ja 3 kohta.
Seda loogikat kasutavad teised riigid ja peab olema kasutanud ka MNT varasemate rataste registreerimisel (kui sellesse üldse süveneti tollel ajal).
Aga kohtukulude katteks.... ostke korvikas ära
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.