BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Suhtlesin õiguskantsleri bürooga. Teen avalduse. Aga lahendus saab tulla ainult kohtult (õiguskantlser annab soovituse).

Seega kohtusse minek ilmselt on. Eks advokaat peab andma lõpuks soovitused, mis teemad tasub kohtusse viia ja mis mitte, aga ise ma tahaks vaielda mõlemad, nii massi, kui pidurid ehk:

  1. Pidurid ei pea rakenduma korvirattale, sest see on "separate technical unit", mitte lahutamatu sõiduki osa
    ja
  2. Kuna tegemist on "separate technical unit"-iga (tegelikult ikkagi lihtsalt haagis), millel on oma mass ja kandevõime, siis passis peaksid olema ratta originaalmassid (ja minu poolest originaalkandevõime, sest K100-l on see 205 kg), kuid kategooria L4e ja 3 kohta.

Seda loogikat kasutavad teised riigid ja peab olema kasutanud ka MNT varasemate rataste registreerimisel (kui sellesse üldse süveneti tollel ajal).

Aga kohtukulude katteks.... ostke korvikas ära :)

Pilt

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”