BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Vaiko21 kirjutas:

Mina paigaldaks korvile tagasi Dnepr'i piduri (tootjapoolne ja läbinud katsetused)!

Sellel konkreetsel korvil ei olnudki originaalis pidurit, kusjuures, aga kui see lahendaks, saaks kasutada mõne uuema Dnepri korviraami koos kiige ja rattaga.

Kuna vaide vastuses on toodud veel üks huvitav (ja MNT poolt vaadates üsna rumal IMHO) lõik:
Mootorrataste BMW K100 RS registreerimismärgiga XXYY ja Suzuki VX800 registreerimismärgiga XXYY külghaagise paigalduse registreerimist ei ole võimalik aluseks võtta, sest nimetatud mootorratastele paigaldati tunduvalt kergemad teise margi külghaagised. Nende ümberehituse registreerimisel ekslikult määratud valmistaja poolt lubatud täismassidest suuremad täismassid on tänaseks liiklusregistri andebaasis korrigeeritud õigete väärtuste vastu

Siis esitasin neile veel ühe infopäringu, millele vastus peaks tulema esmaspäeval-teisipäeval:

PIKK TAUSTAKIRJELDUS EEMALDATUD LOETAVUSE HUVIDES

Järeldused:

  1. Mõnest mulle mitte teadaolevast seadusaktist, regulatsioonist või protseduurist tulenevalt on lugenud Maanteeamet 153 kg kandevõime BMW K100RS (XXYY) puhul piisavaks, et registreerida see 3-kohalise L4e kategooria sõidukina.
  2. Mootorratta BMW K100RS (XXYY) puhul on ümberehitus teostatud selliselt, et külghaagisel on toimiv pidur ning see on eraldi pidurilingist aktiveeritav, mida ei ole Maanteeamet käsitlenud sõiduki pidurisüsteemi ümberehitusena. Muul juhul ei vastaks sõiduk Tehnonõuete lisa 2 punktile 6.

INFOPÄRING:
Kas juhul, kui teostada kõnealusele BMW K100LT-le, VIN-kood: NNNNNNNNNN, järgmised modifikatsioonid, võimaldaks Maanteeamet registreerida sõiduki 3-kohalise L4e sõidukina:

  1. Eemaldada eelpoolmainitud raskem piduriteta Dnepr külghaagis.
  2. Lisada Dnepri külghaagise asemele 1977. aasta IŽ Jupiter 3K küljest võetud trossimehhanismiga trummelpiduriga kergem külgkorv.
  3. Kinnitades raami muutmata külgkorvi raamile pidurit eraldi käitav jalgpiduri link.
  4. Saavutada ümberehituse tulemuseks tühimass (Metroserdi poolt ametlikult dokumenteeritud) kuni 327 kg ja kandevõimeks vähemalt 153kg.

Kui ei, palun tuua välja miks? Samuti palun selgitada, kuidas oleks võimalik teostada ümberehitus selliselt, et sarnaselt mootorrattale BMW K100RS (XXYY) see samade parameetritega 3-kohalise L4e kategooria sõidukina registreeritaks?

Eks paistab, mis sellele vastus tuleb - kuna on ilusti öeldud, et võrdluse aluseks ei saa võtta, sest teine korv oli valmistatud teise tootja poolt (WTF?) ja oli kergem, siis kui need puudused kõrvaldan, peaks saama võrdluse aluseks võtta.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”