BMW K100LT HACK
Re: BMW K100LT HACK
No arvesta jämedalt et pool korvi massi toetub tsiklile ja pool korvirattale. Close enough.
Kui põhimõtteliselt saad selle metoodika osas kaubale, siis hiljem saad ju panna kaaluplaadid rataste alla ja täpselt ära mõõta, kui palju kuhu ja mida langeb. Täpsemaks arvutuseks on vaja korvi ning reisija raskuskeskme asukohti, kinnituskohtade paigutust jms kribukräbu. Hetkel see kümme kilo siia-sinna ei ole nii kriitiline ma arvan, et sügavale geomeetria ja trigonomeetria keerdkäikudesse laskuda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.