BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Just.

Uus Ural Solo sT - kuiv tühikaal 215, lubatud suurim mass 382 kg, kandevõime 167 kg
uus Ural cT korvikas - kuiv tühikaal 320 kg (korvi tühikaal 105 kg), lubatud kogukaal 672 kg, kandevõime 352 kg ja lubatud haagise mass 210 kg.

Palju õnne sellele, kes sellise täismassi ja haagisega seda õnnetut bokserit piinama hakkab, aga numbrid on iseenesest muljetavaldavad.

Seega korv suurendab Uralil kandevõimet 185 kg.

Minu ratta korv on sisuliselt Urali korv.... aga ilma pidurita.

Dnepr MT9 (ilma korvipidurita mudel) - tühimass korviga 320 kg, kandevõime 260 kg (sama tühimass, mis Uralil, sama korv).
Kusjuures soolona Eestis registreeritud minu korvi paariliseks olnud K650 (mis on pmst sama, mis MT9) tühimass 225kg, kandevõime 160kg
Ehk siis ilma pidurita korv suurendab kandevõimet 100 kg.

Aga see jutt on juba kõik MNTle edastatud - nagu hane selga vesi.

Ma ei saa ainult aru, kas Metroserdi kaalud panid puusse või milles asi, et mu korvi massiks sai 141 kg :S. Pigem võiks originaalist nõks kergem olla. Ilmselt siiski asi selles, et täna kaalutakse rattaid koos kütusega, aga vanasti ilma ehk siis minu ratta passis olev tühimass on kuiv mass, aga korvikat kaaluti täis paagiga.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”