BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas pühak »

Tekkis lihtsalt lollakas küsimus teemaga haakuva filosoofia vallast:
Puksiiridel enamuses taga niinimetatud "prillid" autode veoks osaliselt toestatuna. Kas sel viisil pukseeritava auto tegelik mass peab jääma alla puksiiri kandevõime või piisab, et puksiiri kandevõime on suurem, kui osaliselt toestatuna pukseeritava auto ülestõstetud telje koormus? Kui on viimane variant, siis miks lahutab Mnt ameti väike tehnojumal eraldi rattale toestatud koormuse tsikli kandevõimest?
Muideks, Soomes on hakatud lubama piduriteta haagise maksimummassiks 825kg, kui auto lubatud koormus haakeseadmele on seaduses määratud maksimum, 75kg ehk 10% piduriteta haagisele lubatud maksimaalsest telgede koormusest.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”