BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2279
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 252 korda
Tänatud: 612 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Osaliselt toestatuna (ja jäiga lüliga) peab veduri mass ületama veetava massi, kandevõimest on ükskõik. Noh, ma eeldan et kui härra konstaabli saia seest ikka kogu moos välja pigistada, siis ta võib tulla mõttele teljekoormust mõõta, see on sisuliselt kandevõime ja seda ei tohi ka pukseerimisel ületada. Aga igasugusel pukseerimisel on max kiirus 50km/h ja kaherattalistega on see üleüldse keelatud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”