BMW K100LT HACK
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
morse kirjutas:Jajah! Lapsel suvi kohe tehtud, kui Isa käib kohtus ja tsikkel seisab numbrita kuuri all
Loodame, et laheneb ikka ära. Kas hetkel on selge, mis nõuded konkreetselt on muutunud, et vanasti sai arvele ja nüüd ei saa? Olin vahepeal ära ja lugesin teemat diagonaalis, nii et eirake, kui vastus on eespool olemas, küll ma jõuan lugemisega järgi.
Lõpuks, pärast väga mitmeid päringuid viidati dokumendile, mille põhjal oli üks viidatud sõidukitest registreeritud:
"Mootorratas registreerimismärgiga XXYY registreeriti L4e kategooria sõidukiks DD.MM.2006. Sellel aja kehtis Teede- ja Sideministri 18.mai 2001. määrus nr 50 “ Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded“. Selle lisa 2, kood 401, punkt 6 kohaselt peab sõidupidur toimima kõikidele auto ratastele. Tulenevalt sellest ei olnud 2006 aastal külghaagisel pidurid kohustuslikud.
Täna kehtiva Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määruse nr 42 „Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele” kohaselt peab sõidupidur toimima kõikidele sõiduki ratastele."
Mnjah, kaherattalisest sõidukist kolmerattalist (juriidilise definitsiooni järgi) see siiski ei tee ja ei tee ka olematuks asjaolu, et täpselt samasugune ümberehitus läks läbi ka pärast tänaste tehnonõuete kehtestamist. Vähemalt ühel, tõenäoliselt üsna mitmel korral.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.