Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Tänud Kibu! Võtsin täna asja ette:
Veidi pusimist ja sain paagiluku süüteluku võtmega avama. Kiivrilukusti sain ka lahti aga seda ei hakanud modima kuna unustasin ära, et iste käib ka lukku ja see mehhanism istub hetkel garaaži all. Kui saan tolle luku ka lahti siis tõstan muugid ringi ja vaatan mida viilida vaja.
Staatori kaane võtsin maha. Viimane paistis täitsa ok.
Kolm mähist olid natuke väsinuma välimusega aga ei midagi hullu (vist?)
Magnetid olid ka kõik omal kohal:
Välisma foorumitest teati rääkida, et alla 2004 aasta mudeleid see väga ei puudutagi aga targem järgi vaadata.
Kui kaan juba maas on siis võiks ehk magnetite vahele nö JB weldi teha? Kahekomponentse epoga mõned saarekesed, et ei oleks võimalik ka parema tahtmise juures liikuma hakata. Aga kas seda peaks metalli või alumiiniumi osakestega liimiga tegema?
Küljejala anduri kaablil peaks olema vist olema mingi kummilutt mis peaks staatori kaane ja mootori vahel olema, et vältida läbikulumist?
Seda seal igatahes ei olnud ja kablite isolatsioonid olid juba läbi hõõrutud. Termokahanevaga sai olukorda parandatud.
Mille kuradiga need metallpinnad puhtaks saab mis originaaltihendi määrdega koos on? Olen kraapinud plastkaardiga, hõõrunud kaltsuga, paberiga, pesnud break cleaneriga ja uuesti eelnevaid etappe korranud aga haljaks ei saa. Mingi kiht jääb ikka alles.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.