BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 505
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 78 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas claw »

Spoiler
PhunkT kirjutas:
saarlane kirjutas:

Tere!

Olen ka seda teemat hoolega jälginud. Ütlen paar asja siia, mis on tegelikult ka juba siit läbi käinud.
See praegune vastus on suht täpne kirjeldus kuidas seda külghaagise mõistet on ka kogu aeg selles "süsteemis" kirjeldatud.
Lisan juurde, et kui teil on registritunnistus kas L3E või L4E kategooria sõidukile, sisi tegelikult ei saa keegi lubada kasutada sõidukit mõlemitpidi, ehk siis L3E-d korviga ja L4E-d korvita. Reg.tunnistuses on sõiduk kas kaherattaline või kolmerattaline. Keegi ei saa lihtsalt lubada kasutada muudmoodi. Seadus on kõigile üks. See kuidas tänaval reaalselt hakkama saadakse või kuidas kunagi on olnud, see on jällegi teine lugu. Ca 10 a tagasi käis seal ametis läbi mõte, et selline lubamise märkus reg.tunnistusele sisse viia ( et saaks lihtsalt eemaldatava korvi-külghaagise puhul kasutada mõlemitpidi). Kuhu see mõte toppama jäi, ei tea.

Lugupidamisega, saarlane.

No mitte ei saa hiidlasena jätta kasutamata võimalust saarlasega vaielda :D. Massi kohapealt kogun alles viiteid regulatsioonidele ja esitan need Maanteeametile ühel hetkel, aga päris kindlasti on lubatud L4e ratast kasutada soolona. Seda on kinnitanud nii Maanteeameti ametnik meie omavahelises kirjavahetuses, samuti viitab sellele järgnev huvitav dokument:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 44&from=ET

"Kui külghaagise saab mootorrattasteraldada nii, et mootorratast saab kasutada ilma selleta, peab mootorratas ise vastama punktides 1–1.3.8 soolomootorratastele kehtestatud nõuetele."

Ja kuna Maanteeamet on vastanud viimases vastuses selgelt, et ainus viis regulatsioonidest tulenevalt külghaagist defineerida on läbi mõiste "eraldi seadmestik", siis siit hakkab kooruma veel üks huvitav asi:

„eraldi seadmestik” – seade, mille kohta kehtivad käesolevamääruse või selle alusel vastu võetud delegeeritud õigusaktivõi rakendusakti nõuded ja mis on ette nähtud sõidukilepaigaldamiseks selle osana ning millele võib anda eraldi tüübikinnituse, kuid seda ainult ühe või mitme konkreetse sõidukitüübi suhtes, kui nendes õigusaktides on selline tegevus selgesõnaliselt sätestatud;

Kas SUl on selle kohta äkki mingit viidet ka praktikast? Kus keegi peatati ja õigus jäi talle? Sest mulle on igalpool vastatud seniajani, et korviga regatud ratast soolona kasutada ei tohi ja seda on mulle öelnud nii MNT töötaja, kes ratta ümberehituse (korvikaks) vormistas kui ka suvaline politseionu, kellelt julgesin küsida. Iseasi, palju seda teel reaalselt kontrollitakse.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”