`00 Triumph Daytona 955i

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

`00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #1 Postitas FITBDD » 04 Veebr 2018, 12:17

Kuna GSXR leidis vahetusega uue omaniku, sain läbi selle endale uue suure treipingi, mis kangesti puudu oli.
Pilt

Peale seda vahetust läks tükk aega mööda, mil mõtlesin, et pole uut ratast vaja. Siis aga hakkasin uurima hindu ja mis siin pakkuda on üldse. Mõtlesin, et kui võtaks midagi uut, siis kindlasti kergemat ja pritsega.
Kuna kohvipaksu pealt sai ennustatud, et lumi sulab veebruari keskmeks ära, sai igapäevasõiduk vahetatud ühe ratta vastu :D
Masinaks siis Triumph Daytona 955i 2000a. Tühimassi 188kg ja 95kw. Linnarattaks küll :mrgreen:
Midagi väga tuunitud sellel pole. Summuti on teine ja suunatuled on mingid pornod. Originaal summuti tuli kaasa kuid see mõlkis.
Pole see aga hetkel perfektses korras. Eelmine omanik oli sellega külili käinud, niiet esimesed gondlid olid kõik pilbasteks.
Praeguseks praod kokku liimitud, pleksklaasi ja kuumapuhuri abil puuduolevad tükid valmis väänatud ja klaasriidega kõik tagant ära toestatud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmine nädal on vaja veel bellypani natuke voolida ja siis saab kõik krundi alla. Värvitooni peab veel otsima. Hetkel laseks selle sama hõbedase sinna peale, saaks ruttu valmis :mrgreen: .
Kui kellegil pakkuda hea hinnaga 4 e-tähisega suunatuld siis PS!

Pilt
Pilt
Pilt



joha123
Postitusi: 79
Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
Tsikkel: F650CS,Suzuki VZ 800
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #2 Postitas joha123 » 04 Veebr 2018, 20:47

ahoi, mis liimi kasutasid? ise ühel messil nägin keevitavat liimi - pidasin kalliks, tagantjärgi kahetsen, sest pole veel vormiplasti tükke kindlalt üheks tervikuks õnnestunud saada mida iganes liimiga , mis meie poodidest saada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #3 Postitas FITBDD » 04 Veebr 2018, 21:24

Tavaline kahekomponentne liim. Tanklakaup.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #4 Postitas FITBDD » 07 Veebr 2018, 13:34

Kui saaks mingi orja neid gondleid lihvima, oleks ratas juba sõiduvalmis :D
Pilt

Kellegil sellist ratast varuosadeks? Gondlite kinnituste "klambermutreid" ja polte vaja 7-8tk.
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #5 Postitas FITBDD » 14 Veebr 2018, 20:46

Pilt

3 gondli kinnituse polti veel puudu koos klambriga. Kui keegi saab tellida siis andke märku, seniks baltic boldist sarnase peaga polt ja mutter :D
Kui homme veel enamvähem sula siis prooviks üv ära teha. Kangesti kisub sõitma! :twisted:
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #6 Postitas FITBDD » 14 Mär 2018, 13:48

Hakkasin ülevaatusele minema ja ühtäkki spidomeeter lakkas töötamast. Andur ei käinud ringigi ning lahti meelitada seda ei suutnud :mrgreen:
Boonstra partsi peal oli õnneks hea hinnaga uus olemas ja jõudis nädalaga kohale. Nüüd peaks ilmad kestma ja saaks uuesti üv proovida :D
Sportsummuti lõikasin ka 13cm lühemaks ja tagant peale väikest puhastamist tulid kirjad, et see mingi Triumphi rajaratta tükk :twisted:

Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #7 Postitas FITBDD » 22 Mär 2018, 20:08

Ülevaatusel käidud ja mõned kilomeetrid juba linna vahel saba liputanud.
Segu tahaks timmimist. Kellel Eesti piires on mõistliku hinna eest pakkuda tunnikest düno peal? K&N filter ja lühike paremini hingav pütt võiks idee poolest 95kw turgutada sinna 100 juurde. Gixxer astus ikka rohkem edasi :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #8 Postitas FITBDD » 22 Apr 2018, 17:22

Mis sõidab, see kulub :D Bellypani küljest üks tükk jalga pannud. Millalgi ratta värvimine plaanis järjekordselt niiet selle tüki vormib pleksist kerge vaevaga uue. Lisaks peaks gondli poldid kõik tavaliste roostevabade vastu vahetama ja laskma kuskil roostevabast ka vastased teha, kuna originaalid päris pornod.
Tagarehvilt lugesin kuupäeva välja. 1996 aasta?! Peab selle järgmise nädala algusel uue Mitas Sportforce+ vastu vahetama. 2015 aasta toodang, kuid arvustused olid päris head niiet mõtlesin, et proovib ära.
Number läks kaduma ka Kuressaare-Kuivastu maanteel. Uus EHK jõuab teisip :D Peab sellele mingi normaalsema kinnituse tegema, kuna need tsikli numbrialused ei taha hoida midagi. Pidevalt lähevad sealt need kaduma.
Peeglid peaks ka teised otsima, kuna parempoolne näitab ei tea kuhu ja klaasi reguleerida ei saa.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1395
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 94 korda
Tänatud: 44 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #9 Postitas pühak » 22 Apr 2018, 22:23

Ma panin numbrimärgi ja aluse kinnituskohtade vahele igale poole kahepoolse teibi tükid. Ei plärise ja need 5 aastat, mil tsikkel on minu oma olnud, pole number ära kadunud.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #10 Postitas FITBDD » 23 Apr 2018, 21:14

Jh, kas teip v kahekomponentne liim :mrgreen: Vaatab kumb enne pihku satub kui uus number käes.
Täna sai näidukitel kõik pirnid vahetatud ning uus rehv alla. Nagu vibuga sõidaks. Nii konkreetne ja kurvis eimingit perse libisemist. Mitte, et see üllataks :lol:
Kasutaja avatar

Teema algataja
FITBDD
Postitusi: 69
Liitunud: 01 Juul 2016, 08:51
Tsikkel: Triumph Daytona 955i
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: `00 Triumph Daytona 955i

Lugemata postitus #11 Postitas FITBDD » 24 Apr 2018, 21:41

Et näpud sügelema ei jääks siis sai hakatud küüru vormi tegema. Ebay peal see kaar ainult 80eur juba ( kinnitused tuleb ikkagi teha ) ja sobiva värviga küür ise 200euro kanti + post.
Pilt




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline