BMW K100LT HACK
-
PhunkT
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Võtame natuke hoogu maha ja ärme üksteise kõri kallale lähe. Keegi ei ole ametnikke ebatsensuursete nimetustega sõimanud ja loodetavasti seda ka ei hakata tegema.
Oponente on alati vaja, aga me oleme teemast kõrvale läinud ehk see oponeerimine ei arenda vestlust edasi.
Kui Krl tahaksid diskussiooni kaasa aidata, kasvõi selliselt, et asud ametnike seisukohti kaitsma (mis on ka OK, ja aitab mul minu argumente paremi sõnastada), siis oleks suur abi sellest, kui teeksid seda määrustele/regulatsioonidele jms viidates, mitte teoretiseerides, mis võib juhtuda keevitustega maanteekiirustel, kui neid on teostanud keegi oma kuuris.
Järelhoolduses ja remondis on järelvalveta ja sertifitseerimata sõlmi arvukalt. See valdkond on väga hästi võrreldav ümberehituse ja iseehitusega turvalisuse ning sõiduki omaniku riski/vastutuse seisukohast, aga see ei ole selle vestluse eesmärk, sest nii ümberehitus, ise-ehitus kui järelhooldus on tänases seadusloomes lubatud ja litsentseerimata tegevus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.